Langa upp er 09/10 outfit!

Kör samma som förra året förutom nya pjäxor och ny hjälm då den tjänstgjort mig i 4 säsonger nu.

1492fb5.jpg

Senast ändrad:
hansolo sa:
jonathan_chips sa:
Teufel sa:
Lär dig använda ett tangntbord! Tre st "1"or i slutet av en mening är jätte retarderat. Tycker alla "normala"
Dude, fan va sjysst att du står upp för din polare! Om du nu så gärna vill veta så kan jag använda ett tangentbord alldeles utmärkt men om du och din pajsare till kompis inte riktigt greppar det här med intentioner så kan jag inte vara till stor hjälp.

Men fan ni är ju sjukt tunga i backen så vad gör väll de? Jag menar kolla bara på den här killen https://www.freeride.se/member/photoalbum.php?id=87346 , man märker verkligen vilken sjukt stor pondus den grabben har, right?
håller med dig chips jonathan (btw sjuukt coolt namn)!=!!!!!111 ASSÅ orka sånna hära killar som leker gangster fett fullt, alla har gangster stil... samma sak med sånna dära skoter killar palla ha skoter kläder fett mainstream FULT!!!111111
Hur ser "pondus" ut i backen? :)

Och förresten.. När något är mainstream blir det automatiskt fult då?

De borde vara en tråd med bara bilder och en annan tråd där alla får h8a på alla bilder :P fett jobbit när de är typ 5 bilder på 4a sidor.

Haha, jag loggade in, såg tråden och visste direkt att detta skulle vara underhållning i en helt egen dimension som enbart kan skapas av ett gäng 13åriga gansterwannabes i klänningar! _Underbart!_

Tur att man är ledig resten av dagen!

*Öppnar en påse chips och en låda öl*

Posta på!! "ett"

Senast ändrad:
Eric_W sa:
Haha, jag loggade in, såg tråden och visste direkt att detta skulle vara underhållning i en helt egen dimension som enbart kan skapas av ett gäng 13åriga gansterwannabes i klänningar! _Underbart!_

Posta på!! "ett"
Eller hur! Gangsters har stora skidkläder!

Japp, jag tror grabbarna i Sopranos kommer med en ny baggykostym till nästa år! Samt Oakley pistoler!

;-)

Eric_W sa:
Japp, jag tror grabbarna i Sopranos kommer med en ny baggykostym till nästa år! Samt Oakley pistoler!

;-)
Haha ja, kan inte fatta att alla här nästan ogillar mina kläder. Vet en del tjejer som gillat fotona jag lade upp här. Har dem även på facebook. Men killar och tjejer har ibland olika smak..

JAg är ingen gangster, gillar bara steez! och brudar, är väl inget fel?

Deathmachine sa:
Eric_W sa:

;-)
Haha ja, kan inte fatta att alla här nästan ogillar mina kläder. Vet en del tjejer som gillat fotona jag lade upp här. Har dem även på facebook. Men killar och tjejer har ibland olika smak..

JAg är ingen gangster, gillar bara steez! och brudar, är väl inget fel?
om du gillar steez så prova att inte ha 2 helt olika långa hoodies på dig och mixa färgerna bättre så kommer du längre... jag lovar

Eric_W sa:

Posta på!! "ett"
haha sköööönt!

hansolo sa:
jonathan_chips sa:
Teufel sa:
Lär dig använda ett tangntbord! Tre st "1"or i slutet av en mening är jätte retarderat. Tycker alla "normala"
Dude, fan va sjysst att du står upp för din polare! Om du nu så gärna vill veta så kan jag använda ett tangentbord alldeles utmärkt men om du och din pajsare till kompis inte riktigt greppar det här med intentioner så kan jag inte vara till stor hjälp.

Men fan ni är ju sjukt tunga i backen så vad gör väll de? Jag menar kolla bara på den här killen https://www.freeride.se/member/photoalbum.php?id=87346 , man märker verkligen vilken sjukt stor pondus den grabben har, right?
håller med dig chips jonathan (btw sjuukt coolt namn)!=!!!!!111 ASSÅ orka sånna hära killar som leker gangster fett fullt, alla har gangster stil... samma sak med sånna dära skoter killar palla ha skoter kläder fett mainstream FULT!!!111111
inte nog med bilderna...
10008
HAHAH

Senast ändrad:
går de bra om ja lägger upp min outfit?? eller kommer ni börja tramsa me mej också? den e lite baggy o lite anorlunda o ja har ingen lust att dryga me en massa h8ers

Kevinnn sa:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
Vilken hamsida kan jag hitta dom här på?

roden sa:
Kevinnn sa:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
Vilken hamsida kan jag hitta dom här på?
www.sagaouterwear.com

Tillbaka
Topp