Langa upp er 09/10 outfit!

Teufel sa:
linder sa:
Teufel sa:
Roligt för dig borde vara att i nästan samtliga foton som är upplagda figurerar eDoggo. Dvs stolta konsumenter.
Alltså... kolla igen?

Vi som lagt upp seriösa bilder = rullator, carrot, linder (jag), tynander, xzimmit, JalleKalle

sen är det en mupp vid namn Deathmachine som lagt upp massa fula bilder på sig själv i 3st olika eDoggo en med någon ful t-shirt samt nån handikapsdans film...

Skulle jag varit hyllegren skulle jag sett detta som dåligt PR

;)
Ööö en mupp!? Här tar vi till person angrepp, hans outfit har tydligen provocerat dig?

Men visst hade du rätt om att edoggo ine fans med hos er andra, sry för misstaget.

Men vågar du betta emot att denan tråd inte svämmmar över av edoggo innan januari?

Är det verkligen samma kille på hans foton?
Ja, det är väl det lindrigaste personangreppet i denna tråd ungefär i samma klass som detta skulle jag tippa ;)

Teufel sa:
Hört att din stil är mest obehaglig i vinter..
Och tänker inte sätta emot pengar på det eftersom det garanterat kommer komma fler edoggo / stora t-shirtar / stora hoodies...

Senast ändrad:
linder sa:
Teufel sa:
linder sa:
Alltså... kolla igen?

Vi som lagt upp seriösa bilder = rullator, carrot, linder (jag), tynander, xzimmit, JalleKalle

sen är det en mupp vid namn Deathmachine som lagt upp massa fula bilder på sig själv i 3st olika eDoggo en med någon ful t-shirt samt nån handikapsdans film...

Skulle jag varit hyllegren skulle jag sett detta som dåligt PR

;)
Ööö en mupp!? Här tar vi till person angrepp, hans outfit har tydligen provocerat dig?

Men visst hade du rätt om att edoggo ine fans med hos er andra, sry för misstaget.

Men vågar du betta emot att denan tråd inte svämmmar över av edoggo innan januari?

Är det verkligen samma kille på hans foton?
Ja, det är väl det lindrigaste personangreppet i denna tråd ungefär i samma klass som detta skulle jag tippa ;)

Teufel sa:
Hört att din stil är mest obehaglig i vinter..
Och tänker inte sätta emot pengar på det eftersom det garanterat kommer komma fler edoggo / stora t-shirtar / stora hoodies...
Vist, använde jag mig också av ett litet person angrepp men i mitt fall var det inte för någon "klädde sig fult" utan för någon skrev osmakliga komentarer, hoppas du förstår vad jag menar.

Pizzaaugust sa:
JalleKalle sa:
förresten är de ingen byggarbetar overall. de är en svensk A-produkt, fodrad och gjord av kraftig bävernylon. min morfar har andvänt den när han åker skooter uppe i fjällen. igen jävla bomullskit
oh nooooooooooe!
http://www.gnetagalten.se/images/00...overall-yeti-street-maze-hos-wildbabiesse.jpg
Även om jag gillar den här Jallekalle och hans outfit så måste jag erkänna att jag skratta när detta postades. Humor är ju kul!?

min del av outfiten som jag ska ha i vinter. fattas bara en stor svart jacka och den är fulländad.

imgp1689q.jpg

Senast ändrad:
Försöker bryta jibb trenden på freeride med att ladda upp min outfit. Kommer möjligtvis kompletera med en ny mössa i vinter. Toppen jag är vid är dock bara 2h hajk från Parken I St Anton åket går över kanten till höger.

Teufel sa:
Jesper-am-Arlberg sa:
Försöker bryta jibb trenden på freeride med att ladda upp min outfit. Kommer möjligtvis kompletera med en ny mössa i vinter. Toppen jag är vid är dock bara 2h hajk från Parken I St Anton åket går över kanten till höger.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/b77662795495a60e29a45e44d0907465.jpg[/url]
Ser gott ut, hade du bara haft en större storlek på jackan och i en anna färg, se lila så hade man kanske tagit fel på dig och wallisch!

Se till att inte köpa en strayboys mössa som en annan användare hade gjort här på tråden för då får du inga kompisar här på freeride.. :P

Tja jag undrar va jag ska köpa för pants. Har ett grönt celtcs linne och en röd Lrg hoodie. Vet inte riktigt vad jag ska ha för byxor , typ gula ?

Tillbaka
Topp