ericjohansson
Ny medlem
Längd på twintip
Det kanske redan finns denna typen av tråd, undrar vilken längd ni tycker jag behöver ha på ett par twintips då jag är 185 och väger 95 !? tack för svar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo, jag förstått av dem ska vara kortare, enligt jon olssons guide så ska dem va 179, men är lite osäker på om dem ska vara så långa ! eftersom det är en jibbskida.Siggzor sa:Spelar vikten nån roll?
skulle säga runt 180, de ska iallafall vara kortare än dig själv
vikten är bland det viktigaste! Och man ska defenitivt inte va rädd för att ta nån cm LÄNGRE än sig själv.ericjohansson sa:jo, jag förstått av dem ska vara kortare, enligt jon olssons guide så ska dem va 179, men är lite osäker på om dem ska vara så långa ! eftersom det är en jibbskida.Siggzor sa:Spelar vikten nån roll?
Ja, det hade jag också för mig ! när du hyr skidor frågor ju personalen hur mkt man väger !:P känns lite onödigt att fråga de om inte vikten spelar roll !Davidson sa:vikten är bland det viktigaste! Och man ska defenitivt inte va rädd för att ta nån cm LÄNGRE än sig själv.ericjohansson sa:jo, jag förstått av dem ska vara kortare, enligt jon olssons guide så ska dem va 179, men är lite osäker på om dem ska vara så långa ! eftersom det är en jibbskida.Siggzor sa:Spelar vikten nån roll?
Haha, kan också kanske bero på att dom måste ställa in DIN- skalan efter hur mycket du väger..ericjohansson sa:Ja, det hade jag också för mig ! när du hyr skidor frågor ju personalen hur mkt man väger !:P känns lite onödigt att fråga de om inte vikten spelar roll !Davidson sa:vikten är bland det viktigaste! Och man ska defenitivt inte va rädd för att ta nån cm LÄNGRE än sig själv.ericjohansson sa:jo, jag förstått av dem ska vara kortare, enligt jon olssons guide så ska dem va 179, men är lite osäker på om dem ska vara så långa ! eftersom det är en jibbskida.okej, då vet jag det! ;D