Langley travel?

Langley travel?
tjoo.
aha fint du. ska du i sthlm lr gbg?
ja hade väl framförallt tänkt, Fernie, Chamonix lr Val d'Isère .
du själv då?
 
Langley travel?
Tjena. Ska på intervju den 8:e men har inte tänkt på var jag vill vara än. Håll tråden vid liv tills nästa måndag så kan vi ju komma fram till ett bra ställe.
 
Langley travel?
Absolut.
Ja ska dock den 15e. Men skulle va kul att se vad
andra tänkt sig så lägg fram vad du tänkt på sen bara :D
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp