Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
näää där har du nog lite fel! skall va en go jäger i plunta, det är det som gör en en riktig karl, en stänkare som alltid går ner, fernett är ju bara för små äckliga fransoser med för mycket hår under armarna.
Ja det är ju många som tycker som jag och några dom tycker det omvända.
Ebba: Jag hade grymma (både i positiv och negativ bemärkelse)tider i valdi men det var inte tack vare LT. Mer tack vare Karin och Lotta (kollegor). "Om det inte passar så åk hem" det är precis det som är problemet. Jobba under förutsättningen att du alltid kan bli ersatt. Vad skulle hänt om jag drog v6 i vintras. Vem skulle sitta i skiten? Jag tror du vet. Men om du trivs go a head. Det verkade iof inte som du trivdes ett dugg i vintras men men. Jag kan uppfattat det fel. Men jag vill ha mer än de vill erbjuda. Och lustigt nog så tycker jag att jag ser på det på ett vuxet sätt, men hey alla har vi olika syn på saker.
Daniel Olsson: Du e grym och Dolly gänget var det som var kul. Men du vet ju oxå hur vi jobbade. Du e grym lite överviktig men grym.
Fan diskare låter grymt vill folk se ner på än får de väl göra de man kan ju skratta åt dem hela dan fram 16.00 då man börjar jobba. 4 till 11 måste ju vara optimalt att jobba, är det skitväder är det bara att supa däck följa med nått snyggt och må jävligt dan efter. Är det puder går man hem sover och åker tills benen viker.
Msn får tacka för alla svar både bra och dåliga. Har inte varit på intervju än men ska dit snart. Jobbet jag var ute efter var diskare och alltiallo och efter alla dessa svar så ser det ut som om det skulle vara det bästa.
Som gammal reseledare för annat resebolag måste kag försvara langley! Att man jobbar ca 75 timmar på en vecka är helt normalt! Jag tror inte det är något annat företag som inte låter reseledaren jobba som fan! Själv älskar jag det! Men man ska inte åka ut som reseledare och tro att man får vara ledig ofta och att man får skit mycket betalt! Det får man inte!
Som reseledare får man upplevelser, erfarenheter och man lär känna så mycket människor! Det kan hända att du får jobba 14 -16-18-20 timmar i sträck men det är värt det! Man ska självklart passa som guide och om du tänkt åka ner för att ta det lugnt och åka lite skidor och jobba lite så är det här helt fel!