lätt Hjärnskakning?

• Trådstartare Trådstartare DHR
  • Start datum Start datum

DHR

Ny medlem
lätt Hjärnskakning?
Hej.. Var med skolan i Storklinten och skulle göra lincolnloop.
Då landade jag med mycket bakåtvik och slog i skallen.
Sen kom jag inte ihåg vissa saker och frågade samma sak flera gånger. När vi tog bussen hem tog det 1½ timme kändes som tio minuter.

lätt Hjärnskakning?
spelar det nån roll? Chilla i några dagar, spydde du inte eller fick inte störda minnesluckor så är det inget allrvarligt, och det enda man kan göra mot hjärnskakning är att softa.. Som en amerikansk polare brukar säga när jag waijnar om mina hjärnskakningar som jag har hela tiden: If you go to sleep and you die, THEN you've got a real concussion. It's a medical fact..

lätt Hjärnskakning?
Det där har hänt en kompis till mig också, han frågade samma sak flera gånger på vägen upp och kom inte ihåg tricket han krashade på.

lätt Hjärnskakning?
Har hänt mig,Fast jag körde in i en efter att jag landat sw efter en kinkbox ;P Kommer inte ihåg ett piss av det :P Jag vilade hela den veckan sen åkte jag helgen därpå :)

lätt Hjärnskakning?
Det är nog bara att softa ett tag. hehe btw fan va skönt de låter, 1.5 timmes bussresa kändes som 10 minuter. tänk om man kunde känna så varje gång man skulle resa :)

lätt Hjärnskakning?
s-w sa:
Det är nog bara att softa ett tag. hehe btw fan va skönt de låter, 1.5 timmes bussresa kändes som 10 minuter. tänk om man kunde känna så varje gång man skulle resa :)
ja precis, sista dagen i alperna så ska man fixa sig en hjärnskakning så på vägen hem känns de typ som en halvtimme.. fett soft!

lätt Hjärnskakning?
AEriksson sa:
Har hänt mig,Fast jag körde in i en efter att jag landat sw efter en kinkbox ;P Kommer inte ihåg ett piss av det :P Jag vilade hela den veckan sen åkte jag helgen därpå :)
dummaste jag har hört, hur fan vet du så exakt vad som hände om du inte kommer ihåg ett piss?

lätt Hjärnskakning?
Men de kanske fanns folk i hans närhet som kunde bevittna händelsen ditt kron, dummaste frågan på länge.

:) gonatt

Tillbaka
Topp