Ledig boendeplats i centrala Åre.

elin-treutiger

Ny medlem
Hej!
Vi är fem personer som ska göra säsong i Åre och söker nu en sjätte person som kan fylla ut den sista platsen i vårat boende. Vi är tre tjejer och två killar i 19-års åldern som allesammans kommer från Göteborg. Boendet är en nedervåning med plats för 6 personer och det ligger centralt i Åre by.
Låter det intressant så hör av dig till mig snarast.

Mvh Elin

Hallåhallå!

Jag är en trevlig kille på 20 år från gnällbältet närke, dock så gnäller jag ytterst sällan :)
Jag är grymt sugen på att säsonga i Åre och har sökt både till Skistar och Stadium. Vad jag hört så ska det vara nästan garanterad plats om du har boende. Så jag är sugen!
Jag är skötsam, men ändå partyglad, seriös och älskar att fixa.
Vore riktigt skoj med lite nya ansikten också

Mvh

Viktor Bergman

Senast ändrad:
Tjenare!

Är det försent eller finns platsen kvar?

Jag är en go göteborgare 19 år gammal! Hör gärna av er, hade varit klockrent att dela boende med gött folk från Götet! Ni kan maila mig på sebbe2193@hotmail.com

tjenna philip 21 från skåne. ska upp i år igen och är som vanligt sent ute med boendet så finns platsen kvar och ni anser att jag är värdig den är det bara mejla /pm. jobb har jag, deg till hyra har jag, bara ett ställe att slagga på som saknas :) Frid!

Är det kabinbanevägen 15 det handlar om så måste jag varna för att skriva på kontrakt eller acceptera avtal via email. Jag bodde där förra säsongen och rättsprocessen efter allt tjafs med honom är precis klar. Vi hade tur och fick utbetalning pga oskäligt hög hyra men han försökte klämma dig oss för 40.000 sek så passa er. Hyran är hög, du delar rum med en person, Hyresvärden bor på undervåningen under stora delar av säsongen, avtalet sträcker sig ofta till Maj så han kommer kräva hyra för en månad som det inte ens är säsong i. Depositionen ser ni aldrig röken av och han är allmänt otrevlig och försöker skrämma hyresgäster till att betala honom.

Han har tidigare varit advokat så han slänger massa löjliga juridiska termer omkring sig och är sjukt virrig med kontrakt och möten. Ofta kan han klampa in oinbjuden och rota runt i rummen, det är mögel i väggarna och allmänt äckligt överallt. Det enda positiva är att man kan se kabinen från sängen och krypa till krogen om man vill.

Hoppas det hjälper någon, skicka gärna meddelande om ni har några funderingar!

Tillbaka
Topp