Leken: Hur tar du dej ur knipan?

Det är ju ingen knipa så vad ska man göra? Kanske frågar om jag får vara med...

läste bara dom första inläggen och känner mig djupt jävla besvärad. dra till existenz eller shutter island. obehagliga posts man hittar överallt på internet nuförtiden tycker jag.

(Eftersom de 3 ovanför inte har nåt att svara på eller ens ett svar så börjar jag om):

Din pappa hittar en massa porrhistorik på din dator, först blir han skitarg, sen märker han att du har en bra "porr smak" och beslutar sig för att onanera till den, du kommer hem från skolan precis och du ser när han runkar, han blir glad och frågar om du vill vara med, vad gör du i denna långsökta episka situation?

Säger att han får min dator..

Du står och kör doggystyle med den där snygga tjejen. (du vet vem) Helt plötsligt så blir du kissnödig, vad gör du?

inget problem :) blir precis klar efter två timmars pumpande och hon fått flera orgasmer :P
sen går jag på toa :D

du går in på badrummet på morgonen och du har morgonbånge och märker att din morsa ligger i badet (naken sklrt), du vänder om och precis när du ska gå ut kommer din farsa in, vad gör du?

Senast ändrad:
säger din tur nu, och går och gör frukost.

står i liftkön, dom som står framför är tjocka medelålders danskar som inte kan svenska, när det är deras tur att ta liften så kan dom inte fånga/ta liften och de vägrar ta hjäp från lift personalen och när de inte fångar liftarna så skrattar de bara, vad gör du?

stabbar dom med stavarna tills de ligger livlösa på marken!

du kör offpist och ser en dansk ha tidelag med en björn i skogen! vad gör du?!

tar bild och visar för polisen som bevis för djurplågeri

du åker skidor i lössnö och behöver pissa, och så ser du en drop, så du åker dit och ställer dig och pissar och helt plötsligt så märker du att du står på taket till nåns stuga och pissar ner på ägarna som sitter nedanför, vad gör du?

Hoppsan, prickade visst lite fel där, äre lugnt om jag droppar in eller?

Du har hittat värsta linjen, men råkar köra några hundra meter fel och droppet som var tänkt att bli en soft 5 metersklippa visar sig vara en 15 metersklippa. Och enda valen är att hajka 500 meter uppåt, eller att köra det.
Vad gör du?

(lame fråga btw)

Väntar tills en Nokian Hakka kör förbi och ber om skjuts.
Du ser Bobby Brown stå framför ett stup på11111111111111000000000003455699 Meter, Vad gör du?

Senast ändrad:
jag tar upp glocken och skjuter han, jävla dblcork/tävlingsbög

du åker longboard och så kommer du ner fort som fan för en smal backe. Efter ett krön ser du att din mamma och pappa går på vägen 10m framför dig, och du måste antingen köra på båda två, eller en av dem(du kan inte stanna, går för fort), vad gör du?

Senast ändrad:
Man kan visst pissa samtidigt som man har bånge.. testat eller? :)

Du droppar in i svarta linjen och samtidigt som du är i luften ser du en kid som åkt jämte hoppet och ner för landningen. Du landar på kiden som slår sig och hans/hennes farsa kommer och ska slå dig. Vad gör du?

säger till farsan: din unge hoppade inte, fan va hopplöst! han får skylla sig själv om han åker där.

du overshootar så du skiter ner dej, vad göra?

Fiddeponken sa:
Man kan visst pissa samtidigt som man har bånge.. testat eller? :)
Eller det går att kissa när man har stånd men det går inte (generellt) att kissa när man runkar/knulla.. går inte in på om jag har provat eller inte!:)

klassikern: du fasnar med hängslet i liften precis när du ska hoppa av , liften vänder och åker ner igen, du dras baklänges och blir hängande under själva "sittdelen" Det är vårskidåkning och alla på afterski-verandan ser dej åka neråt, hängandes, vad göru?:)

Senast ändrad:
Bra där magganmaggot! :)

Jag har så bagy byxor så det märks inte. kör vidare hela med skit i brallorna för att sedan tvätta på kvällen!

du åker runt på berget en hel dag med 2 tjejer stalkandes efter dig, de har lagt märke till dina feta kläder och stil! du har brud men vet ändå inte hur du vill göra. till slut hamnar du i samma lift som tjejerna som börjar stirra beundrande på dig. Vad gör du?

phhille026 sa:
du fasnar med hängslet precis när du ska hoppa av sittliften, liften vänder och åker ner igen, du dras baklänges och blir hängande under själva "sittdelen" Det är vårskidåkning och alla på afterski-verandan ser dej åka neråt, hängandes, vad göru?:)
Skrattar och skriker "achievment"! Inte till FIDDE!

du står i singelkön till liften och bakom dig har du ett sjukt drag på folk som vill komma fram, när du ska gå på liften så ser du att det är en stööööört ful brud som luktar illa, vad gör du?

Senast ändrad:
magganmaggot sa:
phhille026 sa:
du fasnar med hängslet precis när du ska hoppa av sittliften, liften vänder och åker ner igen, du dras baklänges och blir hängande under själva "sittdelen" Det är vårskidåkning och alla på afterski-verandan ser dej åka neråt, hängandes, vad göru?:)
Skrattar och skriker "achievment"! Inte till FIDDE!

du står i singelkön till liften och bakom dig har du ett sjukt drag på folk som vill komma fram, när du ska gå på liften så ser du att det är en stööööört ful brud som luktar illa, vad gör du?
Frågar om hon tar den i 2:an.

HampZz0n sa:
facerollar polis bilens motorhuv

du slickar på sittlifts bygeln och fastnar med tungan vad gör du ?
Skriker allt som går och viftar med stavarna och hoppas att någon hör/ser dig.

En tråd på freerides forum har spårat ur och alla skriver om porr och onanering, vad gör du för att byta ämne på tråden?

En tråd på freerides forum har spårat ur och alla skriver om porr och onanering, vad gör du för att byta ämne på tråden?

börjar prata om delfinungar

verkar som godiskuungen glömde att skriva en fråga, så ja får börja om:

Du är ute och går när det stannar en gammal volvo.
Föraren vevar ner rutan och säger: jag har kattungar i bilen vill du klappa?
vad gör du?

tar en kattunge och springer därifrån! ger sedan bort den till en gammal tant inne på willys innan jag köper 3 negerbollar för 12 kr.

Du har lagt alla dina pengar på nya skidor och kläder inför vintern. Du ska åka iväg och har inga pengar. Dina föräldrar har lovat att betala men när du ska åka iväg ändrar dom sig helt plötsligt och du står utan pengar till resan med polarna. Vad gör du?

säljer mina 3miljoner kronors grylls och payar för skiten!

du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?

kallebogren sa:
säljer mina 3miljoner kronors grylls och payar för skiten!

du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
Frågar om nån tar den i 2:an

Vad gör du om din flickvän inte tar den i 2:an?

låter det förbli hennes dröm och går in på toaletten med hennes dotter.

sitter i klass rummet och ser världens fetaste urban rail , helt perfect inrun och railen också.
men fast i klass rummet och va säger du för att ta dig ut?

IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder

du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen, det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?

kallebogren sa:
IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder

du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen, det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
går in i skogen och tar ut all snö från understället.

ViktorPaunia sa:
kallebogren sa:

NY fråga ?

du sitter i sittliften och är skitnödig och känner att du inte kan hålla dig vad gör du ?

HampZz0n sa:
ViktorPaunia sa:
kallebogren sa:

NY fråga ?

du sitter i sittliften och är skitnödig och känner att du inte kan hålla dig vad gör du ?
hoppar upp på kompisen och gör mina behov

Du går på stan en helt vanlig sommardag näru plötsligt ser att det är en höjdkissningstävling mitt på torget, vad gör du?

Försöker fånga varenda liten kissdroppe i munnen.

Du sitter på torget med en mjukglass och ett 6-pack 3.5:or, plötsligt så kommer en hemlös ölsugen stackars människa fram till dig. Samtidigt som detta händer så bajsar en fågel dig i huvudet och på ena kinden. Hur hanterar du denna skitsituation?

Tillbaka
Topp