D
Deleted member 80259
Guest
Leken: Hur tar du dej ur knipan?
Det är ju ingen knipa så vad ska man göra? Kanske frågar om jag får vara med...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man kan inte ha stång och kissa samtidigt.. evolution FTW!P0tt3 sa:Säger att han får min dator..
Du står och kör doggystyle med den där snygga tjejen. (du vet vem) Helt plötsligt så blir du kissnödig, vad gör du?
Eller det går att kissa när man har stånd men det går inte (generellt) att kissa när man runkar/knulla.. går inte in på om jag har provat eller inte!Fiddeponken sa:Man kan visst pissa samtidigt som man har bånge.. testat eller?![]()
Skrattar och skriker "achievment"! Inte till FIDDE!phhille026 sa:du fasnar med hängslet precis när du ska hoppa av sittliften, liften vänder och åker ner igen, du dras baklänges och blir hängande under själva "sittdelen" Det är vårskidåkning och alla på afterski-verandan ser dej åka neråt, hängandes, vad göru?![]()
Frågar om hon tar den i 2:an.magganmaggot sa:Skrattar och skriker "achievment"! Inte till FIDDE!phhille026 sa:du fasnar med hängslet precis när du ska hoppa av sittliften, liften vänder och åker ner igen, du dras baklänges och blir hängande under själva "sittdelen" Det är vårskidåkning och alla på afterski-verandan ser dej åka neråt, hängandes, vad göru?![]()
du står i singelkön till liften och bakom dig har du ett sjukt drag på folk som vill komma fram, när du ska gå på liften så ser du att det är en stööööört ful brud som luktar illa, vad gör du?
Skriker allt som går och viftar med stavarna och hoppas att någon hör/ser dig.HampZz0n sa:facerollar polis bilens motorhuv
du slickar på sittlifts bygeln och fastnar med tungan vad gör du ?
Frågar om nån tar den i 2:ankallebogren sa:säljer mina 3miljoner kronors grylls och payar för skiten!
du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
går in i skogen och tar ut all snö från understället.kallebogren sa:IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder
du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen, det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
NY fråga ?ViktorPaunia sa:går in i skogen och tar ut all snö från understället.kallebogren sa:IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder
du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen, det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
hoppar upp på kompisen och gör mina behovHampZz0n sa:NY fråga ?ViktorPaunia sa:går in i skogen och tar ut all snö från understället.kallebogren sa:IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder
du sitter i sittliften och är skitnödig och känner att du inte kan hålla dig vad gör du ?
Kan man visst, mitt höjdrekord är 204 cm.magganmaggot sa:Man kan inte ha stånd och kissa samtidigt.. evolution FTW!P0tt3 sa:Säger att han får min dator..
Du står och kör doggystyle med den där snygga tjejen. (du vet vem) Helt plötsligt så blir du kissnödig, vad gör du?
klart felix här får alla vara med och lekafelix sa:Det är ju ingen knipa så vad ska man göra? Kanske frågar om jag får vara med...
lek inte din jävla skidbögHampZz0n sa:trycker in den endå och säger håll keften kvinna och ta imot de du får :D