Leken: Hur tar du dej ur knipan?

kallebogren sa:
IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder

du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen, det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
Frågar: "Tjena hetingar, lust att smälta lite snö?"

lp91 sa:
kallebogren sa:
IINSPAAYYAAAAHHH! sen klunsar vi om saken (och självklart så vinner jag) sen shreddar jag söönder

du ramlar i ett hopp och får sjuukt mycket cp kall snö i understället, du åker ner fort som fan till botten och ska ta ut allt men när du är längs ner så märker du att du att du har stånd och den iskalla snön brinner i ryggen /benen, det sitter massa heta brudar längst ner så du kan inte ta ut det, vad gör du?
Frågar: "Tjena hetingar, lust att smälta lite snö?"
f1

Av: magnusericsson | Idag 09:20 Citera
Försöker fånga varenda liten kissdroppe i munnen.

Du sitter på torget med en mjukglass och ett 6-pack 3.5:or, plötsligt så kommer en hemlös ölsugen stackars människa fram till dig. Samtidigt som detta händer så bajsar en fågel dig i huvudet och på ena kinden. Hur hanterar du denna skitsituation?

jag ger hemlösa snubben fågelskiten, hoppas att han blir nöjd sen går jag därifrån.

du är inne på freeride och plötsligt så ser du en häst utanför ditt fönster som gör backflip, men landar snett så hästen råkar skita ner erat hus och ni är instängda av bajs. vad gör du`???

Elias-Stenberg sa:
Av: magnusericsson | Idag 09:20 Citera
Försöker fånga varenda liten kissdroppe i munnen.

Du sitter på torget med en mjukglass och ett 6-pack 3.5:or, plötsligt så kommer en hemlös ölsugen stackars människa fram till dig. Samtidigt som detta händer så bajsar en fågel dig i huvudet och på ena kinden. Hur hanterar du denna skitsituation?

jag ger hemlösa snubben fågelskiten, hoppas att han blir nöjd sen går jag därifrån.

du är inne på freeride och plötsligt så ser du en häst utanför ditt fönster som gör backflip, men landar snett så hästen råkar skita ner erat hus och ni är instängda av bajs. vad gör du`???
Jag gör en framåtvolt och landar på en bankrånares hufvud. Han drar dock fram en pistol men jag sparkar han mot käken 2 ggr så han däckar. Efter det så kommer dock en förstärkning på 9 Juggar med automatvapen, men juggar brukar vara rädda för ryssar så jag skriker bara mitt krigsvrål "NAS NE DOGONYAT!" 8 af dem stannar på dirren men en fortsätter springa. Jag slår sönder hans pannben och sparkar honom i buken 4 gånger.

Då blir resten arga och hoppar på mig, men jag drar fram ett järnrör och fightar bort de flesta.

Nu är det bara 2 pers som står upp så jag kastar en pall mot den enas mun, 8 tänder rök.

Nu var det bara Geiovaski kvar, deras ledare. Jag dräper honom med 25 snabba kroppsslag och hoppar på hans hufvud.

Efter det så kommer polisen men jag tar upp min cykel igen och drar iväg i 274 km /h, de fann mig aldrig.

-

Din kompis retar dig för att du tejpar hår på k*ken, vad gör du åt detta?

säger till dom att dom är 3 för många och att jag inte är snövit

du åker bil med några polare till fjällen, du blir törstig i bilen och tar en av läskflaskorna och börjar klunka, först då märker du att nån av polarna använt den som toalett, vad gör du?

Dricker upp och säger -Vadå? jag var törstig.

Du ligger och knullar med en tjej och då säger hon -Jag är en könsopererad man
Vad gör du?

Förvandlar mig till en späckhuggare så att dr. peppern rinner av mitt huve och jag kan dricka den!

När: Din saftiga goda makaronilåda från gårdagen har blivit riktigt osaftig över natten. Vad gör du?

Senast ändrad:
HampZz0n sa:
pinkar i den så blir den saftig och god
du har fastnat med snorren i hissdörren vad gör du ?
Trycker på "tvåan" fast jag egentligen vill till "ettan"..

Du sitter och surfar bögporr i lugn och ro, börjar få lite smygballe och börjar dra av en jäkel medans du bläddrar vidare..men inser snart till din fasa att du hittat (och tillfredsställt dig till) en bild på din största idol - Tom Wallisch! Vad gör du?

Senast ändrad:
Heinz_p sa:
HampZz0n sa:
Trycker på \"tvåan\" fast jag egentligen vill till \"ettan\"..

Du sitter och surfar bögporr i lugn och ro, börjar få lite smygballe och börjar dra av en jäkel medans du bläddrar vidare..men inser snart till din fasa att du hittat (och tillfredsställt dig till) en bild på din största idol - Tom Wallisch! Vad gör du?
Inte ens okej att skriva sådär..

Heinz_p sa:
HampZz0n sa:

rycker på axlarna och konstaterar att det finns en första gång för allt, och går vidare i livet en erfarenhet rikare!

du står vid en hög klippa tillsammans med Per Gessle. Ni är helt själva, ingen vet att ni är där, vad gör du?!

oskarkarlsson sa:
Heinz_p sa:
HampZz0n sa:

rycker på axlarna och konstaterar att det finns en första gång för allt, och går vidare i livet en erfarenhet rikare!

du står vid en hög klippa tillsammans med Per Gessle. Ni är helt själva, ingen vet att ni är där, vad gör du?!
Puttar ner honom för stupet och skriker "DET VAR INTE JAG"

Du är hungrig och din pizza blev just klar. Vad gör du?

Går loss med rövhået och har rejv party!

Du har ett val:
1. Se på porrfilm med dina föräldrar
2. Se på en porrfilm med dina föräldrar medverkande.
Vad väljer du?

Kebabmannen sa:

Du har ett val:
Vad väljer du?
1. Se på porrfilm med mina föräldrar.

Du sover med din flickvän/pojkvän på morgonen så märker du att du har kissat på dig! Vad gör du?!

JaroV sa:
Kebabmannen sa:

Du har ett val:
Vad väljer du?
1. Se på porrfilm med mina föräldrar.

Du sover med din flickvän/pojkvän på morgonen så märker du att du har kissat på dig! Vad gör du?!
Säger att det gick hårt igår

Du åker buss brevid en snygg tjej, plötsligt börjar hon stöna och föder ett barn
vad gör du?

Wtf! Ringer ambulans :S

Du har precis haft sex och din tjej går ut ur huset samtidigt som din pappa kommer hem.
Han går upp för att låna din dator som är på ditt rum och då ser han massa torkat på ditt "svarta" lakan.
Du kommer samtidigt upp för att stoppa honom att gå in i ditt rum men du ser bara hans blick mot dina ögon.
Vad gör du?

Säger: kondomen sprack, Du har mindre balle en mig.

Du kommer hem när din mamma "leker" med en banan.
Vad gör du?

Säger åt henne att man ska inte leka med maten

Du är insnöad en perfekt solig puderdag, vad gör du?

linder sa:
Säger åt henne att man ska inte leka med maten

Du är insnöad en perfekt solig puderdag, vad gör du?
Du säger: Now I'm fireeenn myyy lazzeeerr!!! Och spränger bort snön vid dörren och går ut!

Du sitter hemma en lördagskväll då alla sover. Du fappar som fan och höjjer volymen på porren! Sen märker du att du inte har headsettet i, vad göru??

Fortsätter som en best och skriker "JAG ÄR FÄRDIG" när du är klar.

Du sitter på en restaurang i shorts och får bånge. Bordet är genomskinligt och alla i familjen ser. Vad gör du?

Säger att servitrisen är snygg

Du är hemma själv och du fapar som fan tills du märker att du fapat i dina splitternya Oakley airbrake.
Vad ska du göra?

Ger de till lillebrorsan ;)

Du är nere på en skön semestervecka i alperna. Sista kvällen haffar du en hyfsat snygg brud som du har sex med.
Dagen efter när hon vaknar upp i din säng märket du att du glömde att använda gummi, schysst som du är springer du ner till affären å köper ett dagen efter piller, för dina sista pengar som du hade tänkt att använda till tax free sprit.
Någon minut efter att bruden tagit pillret, spyr hon, då hon är bakis som en gris.
Vad gör du?

AxelOnSkis sa:
Ger de till lillebrorsan ;)

Du är nere på en skön semestervecka i alperna. Sista kvällen haffar du en hyfsat snygg brud som du har sex med.
Dagen efter när hon vaknar upp i din säng märket du att du glömde att använda gummi, schysst som du är springer du ner till affären å köper ett dagen efter piller, för dina sista pengar som du hade tänkt att använda till tax free sprit.
Någon minut efter att bruden tagit pillret, spyr hon, då hon är bakis som en gris.
Vad gör du?
Går tillbaka till affären och förklarar läget och förhoppningsvis har expediten inte någon form av sympati för barn och ger därför en pilla till mig.

Du ligger och runkar och en stund in i akten så hör du ett stönande ljud från dina föräldrar som har rummet bredvid dig, vad gör du?

Senast ändrad:
Annvänder dina chuck norris krafter och oppererar ut sperman

Du har fått en ny mobil men den pajade vad gör du?

Kebabmannen sa:
Annvänder dina chuck norris krafter och oppererar ut sperman

Jag köper en ny kanske, eller så får jag väl leva utan en mobil ett tag.

Du är hos din kompis och hans morsa är sjukt biffig. De serverar dig mat och du märker att den smakar extremt illa, men dina bordsvänner äter glatt och klagar inte. Du säger då att du är mätt, och tackar för maten. Då blir alla tysta och morsan säger att det finns massor av mat, du behöver inte vara blyg, ta för dig! Du säger då att du precis har ätit och morsan säger då att jag ändå måste ta några tuggor, av principskäl. Du vet att du kommer kräkas om du tar bara en tugga, men du har inget val. Om du vägrar så kommer du få rejält med spö, och du kommer aldrig få leka med din kompis igen. Alla sitter tysta vid bordet och blickarna är riktade mot dig..

Vad gör du? (Jag förväntar mig ett välgrundat och kreativt svar)

Jag tar och äter, med kräken i halsen springer jag till toan och spyr. Förklarar sedan att jag satte i halsen och ber att få gå hem för att jag inte mår specielt bra efter spyan.

Nöjd?, den va svår att svara på!

Du är och åker skidor med en hey tjej som du verkligen gillar,(kan vara snowboard eller vad som helst) du åker med dina nya fina dyra skidor som många duktiga åkare har, det pinsamma är att du knappt kan åka.

Vad gör du?

Jag ramlar, jag kan ju inte åka för fan!

Du sitter och chillar och hör i rummet bredvid att din syster onanenar, när hon har slutat ser du att hon kommer ut ur rummet med din eltandborste, vad gör du?

filipper sa:
Kebabmannen sa:
Du borde inte få vara med och leka den här leken...
Utveckla lite mer tack!
Också vill jag påpeka att livet inte bara handlar om sex och sammlevnad men efter att ha läst denna tråd så har 75% av alla svar ett eller flera sexuellt ofredande ord tex. Runka, knulla osv. osv
Tänk på att vissa kan ta illa upp och bli arga.
Så ska du skriva något sånt, snälla skriv "No offence" i slutet av inlägget!
Tack/ kebabmannen.

Jockis sa:
Jag ramlar, jag kan ju inte åka för fan!

Du sitter och chillar och hör i rummet bredvid att din syster onanenar, när hon har slutat ser du att hon kommer ut ur rummet med din eltandborste, vad gör du?
Ger bort den till min kompis.

Du har målat om rummet men märker att du glömt plast på golvet så nu är golvet också
målat! Va göres?

Jag aktiverar cellandning och spöar ner honom!

Du har precis gjort ett sjukt snyggt trix framför ett par heta brudar, men du hamnar i o balans . Och istället landar du på magen, vad säger du till brudarna?

"förlåt, jag tänkte på hästar"

du galloperar fram med din nya julklappshäst över vinterlandet, åsså springer hästen 100km/h raka vägen in till badhuset där man kan få böter på 100 kronor för att tam ed husdjur in och du kommer att bli blöt, vad gör du?

Börjar bada och chillar runt i badhuset och skyller på någon annan.

Du har stalkat en snygg tjej i en månad, tillsist vågar du bjuda ut henne. Men när du knackar så öppnar en polis dörren och frågar om det är du som har följt äfter kvinnan, Vad svarar du?

Trycker upp en kebab i polisens näsa

Du ser på biggest loser svergie men får slut på kebabpizza
Vad gör du nu? (Springer till mig, självklart!)

Snödjup

Tillbaka
Topp