Letar boende i St. Anton

silverminken

Ny medlem
Letar boende i St. Anton
Hey gött folk, kommer att åka ner i Anton i mitten-slutet av januari och stanna resten av säsongen. Vill du följa med??
Har du boende till mig??...allt jag kräver är en sängplats och ett tvagningsställ =)
planerar att klara mig utan jobb så långt det går men om någon skulle vifta med ett höginkomstjobb där jag får åka skidor nästan hela veckan så lär jag väl inte rygga tillbaks!!

Maila igår spå silverminken_tomas@yahoo.com!!!!

Peace, Micke!!

Letar boende i St. Anton
Tja!
Detta inlägg kommer säkerligen inte att hjälpa dig speciellt mycket men jag letar också boende och ett jobb. Skulle kunna klara mig ett par månader utan jobb men vill helst inte barskrapa kontot så ett jobb som kan täcka upp hyra och liftkort vore mer än välkommet. Ni där ute som har koll; är det för sent att dra ner i början av januari om man är ute efter ett deltidsjobb?

Maila gärna på pezze_zap@hotmail.com

fred, kärlek och förståelse!

/Andreas

Letar boende i St. Anton
Tja micke!
Låter precis som mina planer de där!
Jobba är bara jobbit, bättre o jobba hemma istället så man inte missar en enda grym dag!
Tror inte jag skulle klara av en jul utan min mors mumsiga lussekatter så jag drar helst efter nyår oxå.
Har givit upp de där med att fixa boende hemifrån, tänkte boka nått hotell första dagarna o sen bara hålla tummarna att de löser sig.
eller har du nått förslag på en paniklösning?

aja, hörs!

Letar boende i St. Anton
Hej!
angående boende; kolla mitt svar på forum- allmänt- Boende i st anton!.
vad gäller jobb; jag kom ner 6 januari o det tog mig en vecka att få deltidsjobb. en vecka med mycke slit o dörrknackning! det bästa är att lära känna folk så fort som möjligt, alltid nån som tröttnat på sitt jobb så man kan ta över... prata med alla!

Lycka till!

Tillbaka
Topp