letar bummare till cham

gillacrustival

Ny medlem
letar bummare till cham
är ensam tjej (kan hända blir vi två) som till varje pris vill ta mig till cham i år igen. men tänkte att det kanske finns fler som mig som är intresserade av att dela en lägenhet i cham, feb tilll april? har sett på forumet att det finns lägenheter att hyra, men det blir NOG dyrt att betala själv därför söker jag personer som vill bo med mig..kankse har du någon bra ide, jag lyssnar på alla! bor gärna med killar oxå..kram Emma svara på Freeride eller emma_norlander@hotmail.com

letar bummare till cham
Hej Emma,

är också ensam tjej (än så länge) som funderar på att ta mig ner till Cham under ungefär samma period som du, men problemet för mig är att jag inte klarar en hel säsong utan jobb. Har du ngr idéer ang sånt eller hade du bara tänkt bumma? Är öppen för det mesta, men som sagt har jag vissa ekonomiska begränsningar... Iaf, du kan ju höra av dig? Antingen här på FR eller på landberg@gmail.com - så kan vi se.

/ Johanna

letar bummare till cham
Jag har en ledig sang i min lagenhet i tva veckor. (-24 jan) da har du gott om tid till att hitta annat mer permanent boende. ligger i sud. hor av er pa +33686158930

//Robban

Tillbaka
Topp