Lib tech återförsäljare sökes

geeh

Ny medlem
Söker återförsäljare för Lib tech, behöver inte nödvändigtvis vara från Sverige bara det går att beställa hem till ett rimligt pris. Är nämligen ute efter en TRS bräda och de återförsäljare jag kontaktat har sålt slut på det mesta då trycket på Lib tech varit stort i år vad jag förstått : )

Obs: ingen annons! Men om någon har en TRS de vill bli av med så får ni gärna höra av er

Senast ändrad:
Den är såld, tyvärr.

Det finns inte en enda TRS BTX kvar till salu i Sverige. Boardlife.se har en TRS 154 MTX och det är nog den enda som finns.

One off har tagit in Lib-tech brädor! Kolla in där vetja.

Ingen som vet någon återförsäljare i något annat land? Helst inte i USA utan i Skandinavien eller åtminstone Europa

Verkar som LibTech har skördetid.

Undrar, vad kom först? Banantech eller skidmotsvarigheten s.k. rocker?

Magnetraction verkar lib (och gnu) tämligen ensamma om. Sen har ju gnu sin assymmetriska eadie på g också. (Alltså att hälskäret är snabbareän tå).

Rocker har ju funnits på pow boards tidigare än Mervin kom ut med det till "pow" boards va? Är inte säker.. har inte varit med så pass länge. Men tror Mervin var först med att göra rocker till parkboards och börja langa med.. Nu har ju alla märken rocker till säsongen 09/10.

Mervin har ju patent på magnetraction så det är ju inte så konstigt ;) Även smoking snowboards har några modeller med magnetraction, dom har väll köpt in sig på ett hörn av patentet.

Har hört att Santa Cruz var först med assymetric sidecuts ;) Men nu tar mervin det back to parkboards. Yes now board har också assymetrisk deal till 2010 tror jag.

För dom som inte har hört/sett bla bla.. rätt old news men, Jp Solberg, DCP och Romain de marchi har startat ett eget märke sen Burton stängde ner Uninc. www.yesnowboard.com

wooooooohhh

Doughboy sa:
geeh sa:
Någon som har kolla på om skillnaden mellan TRS BTX och TRS MTX är stor åkmässigt sätt?
Du får bättre flyt i puder och en mer kvicksvängd bräda med BTX, det är väl ungefär den skillnaden.
Jag tycker att bananbrädorna är så lekfulla. Det är riktigt roligt att raila och åka park med sådana brädor.

Jag har själv en GNU CHB magnetraction och jag är supernöjd. Jag gillar att åka i alla discipliner (tex: Pist, park och BoarderX) så den här brädan fungerar överallt. Med magnetraction så kan du langa eurocarve ganska enkelt och samtidigt så kan du rippa park. Testa vetja, det är en storskillnad mot andra vanliga brädor!

Okej, mjo därför som jag är ute efter en BTX :P

Fan att dem ska va slut överallt :( Ska ner till Österrike v11 hade ju vatt toppen att få tag på en innan dess :/

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp