Lib Tech Skate Banana Vs. Gnu Carbon Credit

Är väl i princip samma bräda väl. jag är inne på min andra skatebanana, så jag e partisk till liben. Tror du blir nöjd med vilken som helst av dom.

I princip samma bräda, ja! Något bättre belag kanske på SB:n. Jag uppfattar SB:n som lite lättare men i övrigt väldigt lika.

Doughboy sa:
I princip samma bräda, ja! Något bättre belag kanske på SB:n. Jag uppfattar SB:n som lite lättare men i övrigt väldigt lika.
Står extruded i beskrivningen på båda, men BT har ju haft fel förut :D

Verkar som CCS har fått Camber rocker profil, så känns inte som det är helt lika brädor nu du jämför.
Jag hade valt CCS pga rocker/camber men jag va sjukt nöjd över min gamla CCS (10/11?) och den hade enbart rocker som skatebananen har nu. Så oavsett vilken du köper kommer du bli nöjd :)

Ludd_3 sa:
båda har rocker mellan fötterna o mild camber till kontaktpunkterna.
Haha, där ser man!
linder sa:
men BT har ju haft fel förut :D
Ingen överdrivet stor skillnad på dom då med andra ord! Så då är det ju bara köpa snyggaste eller prisvärdast ! Hur stora fötter har du med tanke på att du länkat 153W ? rätt najs med lite extra iofs men om du inte vill ha wide så finns ju även 154 i lager :)

Har storlek 10.5 på bootsen är rätt osäker om jag bör ha wide eller inte egentligen.. har en ride manick 160w just nu det enda är att jag känner att den är för lång och styv för mig.. men tack för alla svar!

Tillbaka
Topp