Precis, den är riktigt mjuk. Inga problem med butters, pressar osv.KungMartin sa:jaaaaa TRS är mjuk.
han sa ju att han hade valt 157 eftersom att den inte är stabil när den kommer upp i höga farter. förmodar att den blir vinglig.
kör på 157 iomed att du kör mer offpist än park.
Jga har 154 och 157 !! its all right ! mer park plus off pist :: 154 / mer off pist med park 157 , alska plus 161 ...so is this ! its how you ride ! and where you are most !Blocce sa:Hej!
Är inne på en lib tech TRS efter några vändor runt utbudet som finns och det lutar nog åt en TRS nu...
Väger 76kg och är 175 lång. Ska man köra på en 155 eller 157 Lib Tech TRS?
Tips mottages tacksamt!
Du är ju kanske litta litta sent ute - populär modell och reorna började i januari... Men om du är villig att beställa från utomlandet så kan du titta här eller här. Kan inte gå i god för någon av firmorna dock.Act_pro sa:Sugen som sjutton på en TRS själv, men verkar ju totalt omöjliga att hitta till salu? Någon som har något tips så vore jag jättejättetacksam!![]()
Precis! Är 154 modellen jag var intresserad utav. Är 173cm, 71kg och vill testa en lite kortare bräda för all mountain (nuv 156cm) . Kostnaden för min del är obetydlig.Anticrobotic sa:
Olas38 sa:151 narrow is better for you !for park and regular mtn But 157 for alps . ! Box scratcher for jibing ! If you are in to 70 kg and 170 to 180 cm height !! But check out the 154 jamie lynn libtech ! If you are not into jibbing !