"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). Liftkort 15 dagar. | Freeride

Liftkort 15 dagar.

Alexandros!

Medlem
Liftkort 15 dagar.
Hej!
Jag ska åka till Åre från 24 jan till 7 feb med ett tidspannpå 15 skiddagar. Skistar som de är riktigt snobbiga och verkar inte ha något 15 dagars pass. hon på kundservicen var också sämst som sa att jag fick antigne pröjsa yttligare för en dags skipass eller börja åka från första dagen efter klockan 15:00.
Har någon annan haft liknande problem?

mvh
Alexandros

Liftkort 15 dagar.
Ska du åka till åre någon till gång utöver detta är det nog värt med ett säsongskort. Annars är det ju två st 6-8 dagars kort du får köpa om du ska åka alla dagar.

Liftkort 15 dagar.
Det är bra märkligt att de har valt att inte ha 15 dagars kort men Skistar älskar ju veckisar och har liiite svårt att fatta kunder som stannar flera veckor. Förra året när vi var där två veckor istället för att åka till Italien så ringde de mitt i och undrade när vi skulle lämna tillbaka nyckeln. Jag sa att vi hade lämnat över den direkt till den nya hyresgästen och den nya hyresgästen berättade att han var synnerligen nöjd med städningen.

Passa på att åka någon annanstans första eller sista dagen istället. Som att åka ner på baksidan till Huså. Två enkelbiljetter á 100 kr/st och sedan kostar det förstås ett dagskort i Huså men dem betalar jag gärna till. Storlien når du med tåg, Trillevallen når du med bil. De kan eventuellt ha transfer från Undersåker som du når med tåg.

Liftkort 15 dagar.
Är dom kinkiga med säsongspassen i Åre? Tänkte om man kan köpa ett säsongspass som man säljer vidare sen? Funkade iallafall fint i Österrike när jag säsongade

Liftkort 15 dagar.
Det är bra märkligt att de har valt att inte ha 15 dagars kort men Skistar älskar ju veckisar och har liiite svårt att fatta kunder som stannar flera veckor. Förra året när vi var där två veckor istället för att åka till Italien så ringde de mitt i och undrade när vi skulle lämna tillbaka nyckeln. Jag sa att vi hade lämnat över den direkt till den nya hyresgästen och den nya hyresgästen berättade att han var synnerligen nöjd med städningen.

Passa på att åka någon annanstans första eller sista dagen istället. Som att åka ner på baksidan till Huså. Två enkelbiljetter á 100 kr/st och sedan kostar det förstås ett dagskort i Huså men dem betalar jag gärna till. Storlien når du med tåg, Trillevallen når du med bil. De kan eventuellt ha transfer från Undersåker som du når med tåg.
Det låter riktigt trevligt på tror jag gör det den första dagen så jag slipper stressa för att hinna till tåget på vägen hem.

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp