Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja !
Undrar vad ett säsongskort går på nere i chamonix på ett ungefär ?
Finns det nåt man kan göra för att dra ner priset lite skulle också vara roligt att veta.
Om du bor i Chamonix i mer än ett år och betalar in skatt kan du få ett sk, GDP liftkort.. billigt som faaan. Annars går det väl loss på 700 euro... förra året kosta det 670 så antar runt 700 i år