Liftkort i Chamonix

Acksell

Ny medlem
Liftkort i Chamonix
Tja !
Undrar vad ett säsongskort går på nere i chamonix på ett ungefär ?
Finns det nåt man kan göra för att dra ner priset lite skulle också vara roligt att veta.

Tack hej
 
Liftkort i Chamonix
Om du bor i Chamonix i mer än ett år och betalar in skatt kan du få ett sk, GDP liftkort.. billigt som faaan. Annars går det väl loss på 700 euro... förra året kosta det 670 så antar runt 700 i år
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp