Liftkort i Verbier!

Perras

Ny medlem
Liftkort i Verbier!
Tjenare! ska dra mig ner till verbier den 30:e och har ingen aning om hur länge jag stannar där eftersom det helt beror på om jag fixar jobb, men jag vill självklart åka så mkt som möjligt under tiden jag lyckas stanna kvar... Någon som vet en sida där man kan kolla liftkortspriser för Verbier?
Tack på förhand
/Marcus

Liftkort i Verbier!
haha drygt svar blackriverpaint, tror han ville ha det lite mer direkt-länkat... ja letade ett tag utan framgång på den sidan. ska också ner till verbier fast ja stannar hela säsongen. jag ska, som du, fixa ett jobb så jag väntar med att beställa/köpa nåt kort tills jag varit där i 4-5 dar så jag kan få nån rabatt från eventuell arbetsgivare, annars köper jag bara ett säsongskort där dom säljer. =)

Senast ändrad:
Liftkort i Verbier!
www.televerbier.ch är en bättre länk eftersom den går till liftbolaget. Där ska det finnas priser på liftkort.

Liftkort i Verbier!
Om man jobbar vitt får man massa rabatt på liftkortet. Jobbar man på nån av skidskolan får man det gratis. Är man under 20 så är det också mycket billigare

Ha det så bra där nere! Röj puben

Liftkort i Verbier!
Domme sa:
ska också ner till verbier fast ja stannar hela säsongen. jag ska, som du, fixa ett jobb så jag väntar med att beställa/köpa nåt kort tills jag varit där i 4-5 dar så jag kan få nån rabatt från eventuell arbetsgivare, annars köper jag bara ett säsongskort där dom säljer. =)
Jag tror att du kan få rabatten efter du köpt säsongskortet. Så om du köper liftkort och sen hittar jobb så får du pengar tillbaka om du visar intyget från din arbetsgivare. Det är vad jag har hört i alla fall. Värt att kolla upp kanske?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp