Liftkort Laax win win billigare för dig och mig.

snowdiver

Medlem
Tja! Skrev i ett annat forum. Därav engelskan.

I am traveling with my wife and our 6 months old daughter to Laax. We will take turns shredding and were thinking about buying a liftcard for 19 days its 700chf not personal. We discovered that a liftcard for 21-30 days is 744chf just 44 chf more. Would someone like to buy a 11 days liftcard starting from 17/1-27/1 for lets say 250chf? We are going back to Sweden on the 17/1 and you would get the liftcard on the 16/1 after the lifts close or at the morning the 17/1. The Burton open weekend is in that period so I guess someone would need it. 6 days is 373chf so I guess 250chf is a fair price. Even if you are not shredding the complete period of 11 available days. Better price for me and better price for you a win win situation. Let me know during the day.

Kan ju vara i gränsfall köp/sälj men tänkte att det var en win win situation därav la jag ut förslaget här. Detta är ju något som man kan göra på ett flertal orter för att få freerides medlemmar att spara pengar. Kanske egen flik under köp/sälj eller liknande. Om detta inlägg bryter mot reglerna kan ni gärna ta bort det. Liftkorten är väldigt dyra och kan man få ner kostnaden och samtidigt följa reglerna är det ju bra.

Om denna information hjälper någon så lyckades jag utan problem sälja kortet för 250chf. Det går alltså enkelt att göra om något liknande om man vill spara pengar i framtiden!

Tillbaka
Topp