johnnyjaws
Ny medlem
Liftkort Whistler
Tjena!
Håller på att fixa det sista inför att dra till Whistler nu i Januari. Funderar på att köpa Early Bird, men jag blir inte klok på om det är värt att spara 2000 pix eftersom jag ska dra till Costa Rica resten av hösten. Finns en viss överhängande risk att man råkar skada sig där nere. Någon som vet om man kan få tillbaka sina pengar? Eller är det bättre att vänta tills man kommer till Kanada o köpa det då?
Håller på att fixa det sista inför att dra till Whistler nu i Januari. Funderar på att köpa Early Bird, men jag blir inte klok på om det är värt att spara 2000 pix eftersom jag ska dra till Costa Rica resten av hösten. Finns en viss överhängande risk att man råkar skada sig där nere. Någon som vet om man kan få tillbaka sina pengar? Eller är det bättre att vänta tills man kommer till Kanada o köpa det då?