Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
128 cm på G till helgen i Limone, 56 cm i Sestriere. Hur ser off pisten ut i Limone Ivo del scandi
Ofan. Ja de har uppebarligen dålig koll, det är ju i Limone det händer - 130 cm. Det är naturligtvis dit skutan borde styras omgående.Just nu är jag i Aosta och har just styrt
Men först ska vi tydligen stanna i Prali, som åxå ska få bra med snö.
Det finns några andra kända profiler här på forumet som tjatat på att vi ska åka dit![]()
Jag är optimist (och Jämte)Stranden i början av mars låter lite optimistiskt, eller? Men kanske är som jämtländsk sommar iofs?![]()
![]()
Tack. Detsamma.Vi har saknat era feel-good videos, mycket välkomna tillbaka! Hälsa C.
Hälsningar R & C.
Ivo, tack för uppdatering Från Limone och så hoppas vi på bättre sikt v 10!Tack. Detsamma.
Vi valde att stanna i Livigno, vilket vi inte ångrar just nu. 5 dagar som denna nu. Och OS har skrämt iväg alla #sätt in valfritt östeuropeiskt land#.
Jo. Det går en liten buss via Trepalle tillbaka. 4ggr per dag ca. Perfekt så blir det inte uppkört på flera veckor. Där och i Colombina. Ligger 5x4x4 spår där nu efter 5 dagar med sol. 80% okört. Refill imorgonVerkar vara mycket från den där sluttningen från Monte della Neve ner mot dalen som slutar vid Trepalle? Hur tar ni er tillbaka till liftarna? Såg jättefint ut när jag var där men vågade inte utan lavinutrustning. Där var ju en lift påbörjad (plintarna står kvar, har markerat den övergivna toppstationen i gult nedan...), om det är där ni åker, men den liften blev till sist stoppad av naturvänner.
Visa bilaga 43565