lita på first drop?

NinjaBoii

Ny medlem
lita på first drop?
tjenare! nu är det så här att jag har sökt och kollat igenom snabbt på detta furom men hitta inget.

jag tänkte beställa skidkläder i från first drop och jag undrar om det är säkert?
är det någon av er som har beställt där i från?
och hur gick det?
när skickar dom kläder och hur lång tid brukar det ta för att grejorna ska komma hem?

Har även kollat på SAGA men tycker first drop har snyggare kläder i år.

tack på förhand

lita på first drop?
vet folk som har köpt grejer från first drop föra året och för dom gick det bra :) ska själv beställa en jacka och dom sa till mig att dom skickar i mitten av nov och att jag kommer få jackan i början av dec :) därimot saga har jag hört att vissa inte fick sina jackor för en i början av januari för året :)

lita på first drop?
Kumlin sa:
vet folk som har köpt grejer från first drop föra året och för dom gick det bra :) ska själv beställa en jacka och dom sa till mig att dom skickar i mitten av nov och att jag kommer få jackan i början av dec :) därimot saga har jag hört att vissa inte fick sina jackor för en i början av januari för året :)
Mailade saga och frågade, det ska ta 2 veckor att skicka till Sverige, så jag frågade varför det tog så lång tid förra året men han hade inget svar på det så..

lita på first drop?
Köpte ett ställ av dem förra året. Trevliga och allt fungerade som det skulle.
Beställde precis när sidan var ny och han hade missat en sak, han sänkte då frakten med 200 kr som tack.

Kläderna skulle förra året skickas ut 23 december, vilket de även gjorde. Fick hem kläderna 27e december (med helg emellan), snabbt och smidigt att hämta ut på närmaste dhl.

lita på first drop?
Ja beställde lite grejjer och de vart en liten försening, då skickade han med extragrejjer !!
Så han är väldigt pålitlig!

Snödjup

Tillbaka
Topp