Lite åsikter angående mitt projektarbete...

tycker att den är jätteläcker! men du kan kolla hur det ser ut att läcka förstasidan (w1.463.telia.com/~u46311736/snowroller.htm) centrerad mitt på sidan. bara en tanke. sen kanske du ska skriva "enter" eller något på den bilden på förstasidan.
men som sagt, jättesnyggt!

tjena du... jodå riktigt snygg sida... gillar layout och färgval...
det jag kom å tänka på ren layoutmässigt är
* skulle kunna ha en alt-text på första sidan (http://w1.463.telia.com/~u46311736/snowroller.htm) så att man slipper se länk-adressen samt förstår att man ska klicka där..

* bold på mouse-over på länkar gör att texten ändrar längd... mindre snyggt + att länken och rubriken `utländska skidsidor` innehåller knasig stylesheet

* bilderna under skicross är onödigt stora...

det här var bara mina åsiker, och eftersom jag använder opera 7 så kanske det blir annorlunda/rätt tänkt i internet explorer eller nått... opera kan knasa till sidor ibland...
//andy

Jag får väl forsätta lite till med respons då rå.

Jag tycker att länkar bör komma upp i nya fönster.

länken till freerider.nu är fel, det ska vara freeriderS.nu

annars är det helt ok.

Joye

Ja jag tycker också det ser bra ut. Men det skulle varit centrerat som sagt. Men annars ser det väldigt bra ut. Får hoppas det kommer upp mer info snart också.
Ha det bra

hrm jo då den ser helt ok ut!
finns inte mycket att klaga på...

det enda jag inte gillar det är att ta bilder från andra sas, tex den killen som sätter nån grab av nåt slag i preloaden så att säga.
Har du klippt ut o fixat till den själv eller har du dratt den rätt av nån annan?

Håller med om länkara, att göra dom feta gör det lite jobbigt....

Att länkarna ska öppnas i ett nytt fönster är nästan ett måste...ändra det!!! ;-)

Annars så är det ju en väldigt fin sida!

JO en sak till presentationen såg lite konstig ut. (Syftet med sidan är att sprida nyheter och information om den sport som står mig närmast.) den texten är lite konstig den går nästan lite långt ut i kanten. Email adressen kunde också haft en mailto tag.

Dom saker jag tar upp är ju små saker så ta inte kritiken för hårt.

kom på en till sak...
lägg till justify i stylessheeten på brödtexten...
det är alltid snyggt
tror det var nånting i stil med
<div style="text-align:justify"> </div>

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp