Lite funderingar, behöver råd

Jompa20

Ny medlem
Lite funderingar, behöver råd
hej!

Jag tänkte vinter s 07/08 dra ner till alperna någonstans för att göra en säsong och har nu lite frågor.

Funderar mycket på Val Thorens eller någon annan plats i Frankrike och undrar om någon käner till lite om vad som är bäst. Ska jag skriva ett CV på franska (kan typ inte prata det) eller blir engelska bra? och vet någon om boende brukar ingå med jobben i Thorens? eller MÅSTE man ha fixat det innan?

Åker nog ner 1-5 dec med boende 1 vecka eller nåt för att leta jobb osv, är jag ute i tid eller är det något jag borde fixa innan?

jag vet att många av desa frågor är vanliga men jag skulle bli väldigt glad av lite tips, det är ju första året för mig!

ha d
/john
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp