Lite priser

DrBanan

Ny medlem
Lite priser
Hej alla.

Tänkte försvinna ner till Val D hela våren. Har aldrig vart där så jag undrar lite vad jag bör förvänta mig för kostnader... Boende (inkl allt) är väl mest akut (har fortfarande tid att göda mig) men andra tänkvärda prylar som rör mina kulor är också välkomna!

Tack

/Kalle

Lite priser
Har tyvärr inget svar till dina frågor förutom att jag tror att du (o jag) har valt en av de dyraste orterna. Har också planerat en säsong i Val d`Isere. Tänkte bara att vi kunde hålla kontakten och hjälpas åt lite....:)

Lite priser
Tjena!

Jag kollade just vad säsongskortet kostar.. 885€! ..lite saftigt, men man får ju valuta för det.. :)

Jag har gjort 2 säsonger i st. anton men är så trött på att dom inte har nån riktigt funpark! Lite sugen på att åka nån annan stans också, så Val d` Isère blir nog himla bra!

Gå till: http://www.valdisere.com och kolla runt lite!

Ha det gott!

Lite priser
Tja,

Gjorde en sæsong dær før några år sedan.. betalade ca 20 000sek men fick tillbaka 2500 av bondet efter sæsongen.

Maten bør man køpa i bourg st mortiz dær den ær mycket mycket billigare! Dit tar man sig med egen eller polarens bil. Dær køper man æven billig øl/vin/sprit..

skidor och snowboards ær billigare dær nere æn hemma..

bli kompis med bartenders och dørrvakter så dricker du billigt och slipper betala intræde.. fråga efter sæsongs pris / vip kort.

ha de bra

-kristian

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp