K KrisNor Ny medlem 2006-11-14 Lite snø? #1 Jeg synes det er veldig varmt i Arlberg nå til at sesongen starter om 2.5 veckor. Er det normalt at det er så lite snö og så varmt på denne tiden?
Jeg synes det er veldig varmt i Arlberg nå til at sesongen starter om 2.5 veckor. Er det normalt at det er så lite snö og så varmt på denne tiden?