liten film

liten film
Onödigt gånger 10! jag tror inte att det är nån som tycker det är roligt eller njuter av att se sånna här filmer

Senast ändrad:
liten film
"Gör nånting coolt istället, gör en 5:a"
tyvärr, den var inte så bra

Senast redigerad av en moderator:
liten film
visst stuttsmatta är kul men om folk knappt orkar kolla på de som verkligen har skills, varför skulle de vilja kolla på sånt här
men fortsätt, stuttsmatta e sjukt kul och lär er lite nya trick så blir det ännu roligare:D

liten film
inge höjdare ni kanske kan battla med TT-jonteh eller vad han heter på freeride fattar inte ens meningen med att göra en studsmatte film med tex 3:or och 5:or som min 2 åriga lille bror gör på marken ....

ni hade nog kul men ingeting att lägga in som film.

liten film
Denhär filmen var ju inte så dålig. Bättre än snittet av allt studsmatteskit som läggs upp här på FR. Den hade ju allt. - Dålig kamera, dåligt redigerad. + fanns ju vissa vassa trick som typ dubbelscremenseamen, frontflip, nästan misty. och en gängsta som vände på dirty7 så det såg ut som han körde tricket åt olika håll.

liten film
sry grabbar men det funkar inte riktigt fram asså dock stora creds till bollen i mannen myten bollen i början som gav oss STORA 180s med dubbelgrab och ännu fetare slow 360s, vad mer kan man begära?

liten film
Av: WilheIm | Igår 23:47 Citera

Denhär filmen var ju inte så dålig. Bättre än snittet av allt studsmatteskit som läggs upp här på FR. Den hade ju allt. - Dålig kamera, dåligt redigerad. + fanns ju vissa vassa trick som typ dubbelscremenseamen, frontflip, nästan misty. och en gängsta som vände på dirty7 så det såg ut som han körde tricket åt olika håll.
Det är inte lätt när vissa är född i en formsvacka

haha jag håller med dig till 100%

Tillbaka
Topp