livigno - ipod

victorfridholm

Ny medlem
livigno - ipod
Tja, ska till livigno nästa vecka.. har hört att mycket är billigt. Tänkte bara kolla om nån vet vad en ipod video 30gb kostar:D??

trevlig helg.. Mvh v
 
livigno - ipod
Lär du upptäcka när dom kommer dit!

Vad tjänar du på att veta innan? Blir bara mer spännande att inte veta ;)
 
livigno - ipod
köp 80 giggarn om den ochså e billigare då får du mer batteri tid till att tex titta på film på;)
 
livigno - ipod
tror inte ipod kommer vara överdrivet billigt där,men det kan säkert vara billigare än sverige. när jag var där (4 år sen) var det mkt som var billigare än hemma, köpte solbrillor och spara en tusing jmf me priset hemma. du får göra ett besök på kokodi när du är där, en natklubb med grottema, fult och helskummt.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp