victorfridholm
Ny medlem
livigno - ipod
Tja, ska till livigno nästa vecka.. har hört att mycket är billigt. Tänkte bara kolla om nån vet vad en ipod video 30gb kostar:D??
trevlig helg.. Mvh v
trevlig helg.. Mvh v