Lokaltrafik i Chamonix

Tobbe021

Ny medlem
Lokaltrafik i Chamonix
Hej, jag undrar om nån vet hur bussar osv går om man bor utanför Chamonix i tex, Les Houches. Går dom efter krogarna stängt eller är det taxi som gäller?
 
Lokaltrafik i Chamonix
Les Houches är inget bra ställe att bo i om du ska festa mycket. så vitt jag vet går de inga bussar sent nog. Varken dit eller åt andra hållet. Försök få tag på något i centrum eller sud.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp