Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, jag undrar om nån vet hur bussar osv går om man bor utanför Chamonix i tex, Les Houches. Går dom efter krogarna stängt eller är det taxi som gäller?
Les Houches är inget bra ställe att bo i om du ska festa mycket. så vitt jag vet går de inga bussar sent nog. Varken dit eller åt andra hållet. Försök få tag på något i centrum eller sud.