doctorbombay
Medlem
longboard
Lite dum fråga kanske men jag är lite jag skulle vilja få min longboard lite lägre, ska jag köpa nya truckar eller ska jag göra något annat?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en madrid rip 39 pimped så den är inte dropthru, för ett tag sen testade jag en kompis sector 9 som var mycket lägre och det kändes som man fick mycket mer kontroll.themountainofforce sa:Det enda du kan göra för att få en lägre bräda är att ta bort risers, gummi plattan mellan trucken och brädan. Om du har en dropthru bräda (tex dervish), går den inte att få mycket lägre. Att köpa nya truckar hjälper inte. Varför vill du ha den lägre?
risers har typ gummi/plast brickor/bitar som sitter under truckarna så det e bara att ta av truckarna om du har några risers.KeRtAw sa:hur tar man bort risers ?
att köpa nya truckar hjälper ju visst! äru go eller? beror ju helt på truckarna!themountainofforce sa:Det enda du kan göra för att få en lägre bräda är att ta bort risers, gummi plattan mellan trucken och brädan. Om du har en dropthru bräda (tex dervish), går den inte att få mycket lägre. Att köpa nya truckar hjälper inte. Varför vill du ha den lägre?