Loop i Åre

Arvas3

Ny medlem
Loop i Åre
Jag har fått för mig att det fanns en loop av snö i Parken i Åre när jag var väldigt liten. kan va ca 8 år sen.
Stämmer det eller inte?
Finns inga bilder eller filmer jag kan hitta.
Har jag fel?:lol:

Loop i Åre
cnilsson sa:
betyder alltså att du är 11-12 år nu och egentligen inte ska vara medlem här nu..
"Väldigt liten" är ganska vagt enligt mig. Om han inte ljuger på sin freerideprofil så är han 15 nu, och 15-8=7. Enligt mig är man väldigt liten då man är 7, och han är gammal nog att vara medlem om detta stämmer.

Förlåt för att jag kom off topic. Angående tråden så har jag ingen aning.

Loop i Åre
linder skrev:
Den loopen fanns ju vintern 08/09 ... Den byggdes, provkördes någon timme sen tyckte skistar att den va för svår och farlig så dom fick inte ha kvar den utan den rivdes direkt :(
Har för mig att dom inte kunde ha den öppen för att den säckade ihop hela tiden eller något i den stilen.
Så den blev väl mer eller mindre livsfarlig =P

Synd ändå.

Loop i Åre
Macke_non sa:
linder skrev:
Den loopen fanns ju vintern 08/09 ... Den byggdes, provkördes någon timme sen tyckte skistar att den va för svår och farlig så dom fick inte ha kvar den utan den rivdes direkt :(
Har för mig att dom inte kunde ha den öppen för att den säckade ihop hela tiden eller något i den stilen.
Så den blev väl mer eller mindre livsfarlig =P

Synd ändå.

Jag filmade denna och bara några dagar efter detta så hade dom shapeat klart den för att sedan testköra den i 1-2 timmar. Efter det så va det avstängt samt revs :P Om jag minns rätt va det ingen som klarade den under testkörningen samt att den stod inte uppe tillräckligt länge för att något skulle hinna säckas ihop :D

Bloggen dom hade då är ju borttagen nu men vill man veta mer om det så är det väl bara fråga byssa eller larsa :D

Senast ändrad:
Loop i Åre
Om jag inte minns helt snett (kan ha varit på en annan skidort) så var det en person som bröt ryggen under byggnationen när den rasade ihop.

Tillbaka
Topp