Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Väldigt liten" är ganska vagt enligt mig. Om han inte ljuger på sin freerideprofil så är han 15 nu, och 15-8=7. Enligt mig är man väldigt liten då man är 7, och han är gammal nog att vara medlem om detta stämmer.cnilsson sa:betyder alltså att du är 11-12 år nu och egentligen inte ska vara medlem här nu..
Den loopen fanns ju vintern 08/09 ... Den byggdes, provkördes någon timme sen tyckte skistar att den va för svår och farlig så dom fick inte ha kvar den utan den rivdes direkttommypeters sa:
Har för mig att dom inte kunde ha den öppen för att den säckade ihop hela tiden eller något i den stilen.linder skrev:
Den loopen fanns ju vintern 08/09 ... Den byggdes, provkördes någon timme sen tyckte skistar att den va för svår och farlig så dom fick inte ha kvar den utan den rivdes direkt![]()
Macke_non sa:Har för mig att dom inte kunde ha den öppen för att den säckade ihop hela tiden eller något i den stilen.linder skrev:
Den loopen fanns ju vintern 08/09 ... Den byggdes, provkördes någon timme sen tyckte skistar att den va för svår och farlig så dom fick inte ha kvar den utan den rivdes direkt![]()
Så den blev väl mer eller mindre livsfarlig =P
Synd ändå.
Fel på 4 år.filipper sa:kan va ca 8 år sen.