Loppis i täby

JWester

Aktiv medlem
Loppis i täby
vet inte om det här räknas som någon slags försäljning eller annonsering, om det gör det så får moderatorerna känna sig fria att ta bort tråden.

vill bara säga att jag tänkte försöka rensa ur min garderob och garage i morgon söndag på täbys loppmarknad. med tanke på genomsnittsålder på loppisar så kanske inte mina grejer säljer sådär jättebra, därför ville jag bara se om det fanns intresse bland folk här.

https://www.freeride.se/blog/karlek/

Loppis i täby
synd...men som sagt, om folk bor i närheten och inte har ngt o göra imorn så tycker jag ni ska åka förbi..
J

Loppis i täby
tyvärr, nästa års grejer måste jag hålla för mig själv än så länge. håller på o fyller bilen med grejer och det är tshirts, tröjor, skjortor, handskar, skor etc. kanske ställer några skidor vid bilen också..

och sverigetomten: det tar 15 minuter med tåg från stockholm...

Loppis i täby
jSegerstrom sa:
Vet du exakt vart du kommer stå eller är det bara att leta upp dig?
kan ju inte vara så svårt att hitta då jacobs fordon kan liknas lite vid en kompakt batmobil.

ska du sälja nån slängkappa btw wester? är nog lite intreserad isåfall!

Loppis i täby
jag har ingen aning om var man ska stå och så, jag är ingen rutinerad bakluckeloppisförsäljare.

men leta upp en liten svart audi a3 med lite flyttkartonger framför...

Loppis i täby
Äh, häll ut det på golvet och ta bilder. Sätt en siffra i paint på varje sak och låt folket säga villket nummer dom är intresserad av :)

Ska jag komma förbi och hjälpa?

Loppis i täby
hade det varit ett "icke pro" som gjort den här tråden hade den varit borta för länge sedan..sjukt dåligt tycker jag. alla ska behandlas lika.

Loppis i täby
MattiasSt sa:
hade det varit ett "icke pro" som gjort den här tråden hade den varit borta för länge sedan..sjukt dåligt tycker jag. alla ska behandlas lika.
men det är ju för att han är ''pro'' och antagligen har mycket eftertraktade kläder som tråden anses vara vettig och användbar för många.

Loppis i täby
Fick herr wester något sålt under loppisen? Bara för nöjets skull hade jag velat se en bild på alla kläder du hade, kan tänka mig att det var en hel del!

Tillbaka
Topp