lost in sthlm...

• Trådstartare Trådstartare Pussss
  • Start datum Start datum
P

Pussss

Guest
lost in sthlm...
okeej nu är det såhär... ja ska till sthlm nu på onsdag och hade då tänkt att köpa skidkläder, så då kan ni gärna skriva in en massa affärer som är bra. skriv gärna vilken gata de ligger på osv.. gärna ska dom ha braller i XXL och jacka räcker med Xl och det är då oakley jag är ute efter! men är uppen för förslag!
vet ni priser, färger, storlekar och kanske kan länka nån bild så vore de finfint;)

vet att de ska finnas andra liknande trådar.. men jag orkar inte söka just nu och är då tacksam för svar!

lost in sthlm...
Alpingaraget - Skidor, snowboard
Birger Jarlsg. 127, 11356 STOCKHOLM, Tel. 08-16 50 10

One Off
Vasag. 19-21, 11120 STOCKHOLM, Tel. 08-20 21 20

Alpint
ADRESS. Torsgatan 27 113 21 Stockholm Tel 08-32 32 13 info@alpint.com

Hollywood
Norrlandsg. 14, 11143 STOCKHOLM, Tel. 08-611 08 76

T12 Sport Culture Stores
Norrlandsg. 16, 11143 STOCKHOLM, Tel. 08-678 29 10

Senast ändrad:
lost in sthlm...
Om du ska ha nåt i XL-XXL är det enda alternativet HellyHansen då inga av ovanstående affärer säljer XL-XXL. Alpint såklart också. Men då måste du eventuellt beställa!

lost in sthlm...
millionaire sa:
Om du ska ha nåt i XL-XXL är det enda alternativet HellyHansen då inga av ovanstående affärer säljer XL-XXL. Alpint såklart också. Men då måste du eventuellt beställa!
okeej, de är jue helst oakley ja va ute efter=/... tror du man kan beställa ett par puffy pants i xxl från alpint då?:P

lost in sthlm...
Swerin sa:
vet att de ska finnas andra liknande trådar.. men jag orkar inte söka just nu och är då tacksam för svar!
Jaha? Nu låter jag tråden vara eftersom du fått ett gäng bra svar, men sök nästa gång. Det går snabbare att söka än att vänta på svar...

lost in sthlm...
sthlm är kasst för stora storlekar och oakley är ju litet what so ever. XL är slim på mig som är kortis!

Tillbaka
Topp