Lrg RÖD 4xl Grass Roots Hoody

• Trådstartare Trådstartare Huusky
  • Start datum Start datum
H

Huusky

Guest
Vet nån om det finns nåt ställe som man kan beställa/köpa lrg grass roots hoody RÖD 4xl fortfarande.Eller så e det kanske nån som har en?Bettalar inte lika mkt som den blå!

Peaze ut !!!

Senast ändrad:
Nu får du tänka efter lite innan du bombar forumet med flera trådar.
Har folk inte svarat bättre i de tre tidigare trådarna så lär dom förmodligen inte göra det nu heller tyvär.

ni är alltid så sura ni hjälper aldrig någon som behöver hjälp

FAN! LÄGG NER DITT TJAT OM DEN LRG TRÖJAN!!!

Om ngn säljer så lär de redan veta om att du så jävla mkt vill ha den fula tröjan!

Jag älskar dig L-lindh!
Tänk att du så omedvetet och oskyldigt kan förpesta detta forum om och om igen bara för att du vill se ut som HH! haha fantastiskt :D

Nej men lite seriöst, det finns väl ett antal annonser på sådana tröjor här på fr? Det finns iaf med andra färger, men du måste väl givetvis ha en blå..

Senast ändrad:
Manutten sa:
Jag älskar dig L-lindh!
Tänk att du så omedvetet och oskyldigt kan förpesta detta forum om och om igen bara för att du vill se ut som HH! haha fantastiskt :D

Nej men lite seriöst, det finns väl ett antal annonser på sådana tröjor här på fr? Det finns iaf med andra färger, men du måste väl givetvis ha en blå..
ja vafan tror du han ska ha en grön eller? det finns INGET pro som har haft en grön knäppis

eff sa:
Manutten sa:
Jag älskar dig L-lindh!

ja vafan tror du han ska ha en grön eller? det finns INGET pro som har haft en grön knäppis
Wörd som fan, asså ska man ha en grön kan man lika hjärna tattuera in ett stort LOSER i pannan!

Köp min blå

RickardmedlemCroy sa:
eff sa:
Manutten sa:
Jag älskar dig L-lindh!

Wörd som fan, asså ska man ha en grön kan man lika hjärna tattuera in ett stort LOSER i pannan!

Köp min blå
Man kan lika njure göra det!

Jag kan erkänna att denna hysteriska spoling börjar gå mig på nerverna

Tillbaka
Topp