lucky luke vs spiderman

DanneL

Medlem
lucky luke vs spiderman
började bråka med mina kära classmates ida om detta då jag påpekade att spiderman inte kan ha en chans mot luke då han skjuter fan snabbare än sin skugga och laddar om lika fort. men dom börja babbla om spidermans jävla spidersens men hur fan kan det funka om han inte ens hinner se att luke har skjutit en salva mot han?

lucky luke är lika mycket superhjälta i min tanke som tönt spiderman.

vad tycker ni?

lucky luke vs spiderman
spiderman slår alla inkl. lucky luke & superman. lucky luke är snabbare än spiderman men spiderman kommer finta upp honom på läktaren.

lucky luke vs spiderman
men ja tror att spiderman vinnner, han kan ju flyga runt i sina nät å sånt:) jag har iaof aldrigs ettluckyluka men det är han som rider på hästar va?
jag tror att spiderman är snabbare än han å kan slunga av han från hästen och luckyluke kan ju inte flyga(..) som spiderman gör.
men skjuter luckyluke snabbare än sin skugga. går de? men då kke han är så snabb att hans er vad spidermaan gör i framtiden, vilket gör att han reser i tiden.. men reser han snabbare än både ljuset och ljudet?
om han är snabbare än ljuset och ljudet kan spiderman inte ah en chans, men jag tvivlar å att lucky luke heller har det då, han måste ju ta kål på sej själv, se saker som inte har hänt och döda reedan döda spiderman?
hmm värt att tänka på

lucky luke vs spiderman
svårt o säga. spiderman är överskattad enligt mig, han skjuter lite nät o det har väll ingen dött av? lucky luke däremot skjuter snabbt som fan o rida kan han också. men samtidigt som han skjuter snabbare än sin egen skugga så är det ju svårt o veta om han alltid träffar? tror dessutom vi måste väga in andra faktorer som omgivningen. var befinner sig spiderman och luke när dom möts? är det i vilda västern har lucky luke ett klart övertag, spiderman kommer att löka sönder i sin tajta kroppsstrumpa. men säg att det händer i en storstad. då kommer lucky luke skita på sig när han ser en bil för första gången. jag tror att det är en 50-50 fight faktiskt, där dagsformen, inställningen och modet avgör.

lucky luke vs spiderman
men om man tänker så är redan spidreman död innan han hinner "finta upp luckyluke på läktarn" för att luckyluke har redan skjutit...!

men med tanke på det här, det snöar ute!

lucky luke vs spiderman
luckyluke är den bästa. tänk på rörelse energin i hans kula... jag menar om den är snabbare än ljuset så är det en jävla kanon han har.

lucky luke vs spiderman
men om han skjyre snabbare n ljuset måste ahn ju ha skjutit långt innan spiderman befinnersig där hanska för att bli träffat! sick!

lucky luke vs spiderman
och då borde han inte träffa där han ska, han borde resa i tiden!!
och vad visar hans skugga, den borde visa vad som hänt förr i tiden, efter ett antal år borde den ha blivit sås eg att den visar vad han gjorde för ca 100 år sedan! lucky luke är läskig!!!!
om han skjuter på spiderman så borde han skjta på spiderman i frmatiden, men om han är skjuten så finns han inte!
det går inte att ha en fight mot lucky luke!! man borde vara död innan man ens ha träfaft honom! för de finns ingen framtid! sick!

lucky luke vs spiderman
Spiderman hade förlorat fett... Lucky Luke hade bara påpekat hur Gay SM såg ut i kroppsstrumpa, sen hade Peter Parker behövt gå till terapeuft igen, efter det hade LL supit SM under bordet, gått upp och härjat med MJ på hotellrummet och ridit iväg i solnedgången...

Om Lucky Luke varit skidåkare så hade han åkt satans brant.

lucky luke vs spiderman
beror helt på vilken miljö fighten utspelr sej i.. om de är i city elr ute i öknen :S lucky luke skjuter fett snabbt men spiderman har ju sitt sk. spindelsinne :O jämn kamp söger ja bara! tror dock spiderman skulle vunnit!

lucky luke vs spiderman
Titti540 sa:
men om han skjyre snabbare n ljuset måste ahn ju ha skjutit långt innan spiderman befinnersig där hanska för att bli träffat! sick!
menar de... lucky kna ju knappt kjuta spiderman för han har ju inte hunnit dit när lucky skjuter..

men lucky är klart hårdare , palla leka hjälte i kroppsstrumpa..

lucky luke vs spiderman
om du gör nått snabbare en ljuset så händer det i huvud taget inte i praktiken, i teorin så går ju tiden bakåt när du överskrider ljusetshastighet och då kan det ju aldrig hända vilket inte är möjligt eftersom det ändå händer, detta ger ju ett problem. så de är lättare att förklara att det händer för det gör det alltid om det gör det, en händelse går aldrig att ta bort, men man kan komma tillbaka

lucky luke vs spiderman
saken är ju den att spindelkillen aldrig dödar någon med sina egna gerjer.. han måste ju typ lägga dom på ett tågräls så att dom blir delade på mitten , elelr putta ut dom för en skyskrapa eller liknande, lucky skjuter dom ju på en gång.. där avgjorde jag dehär,, lucky hinner altså skjuta innan spiderman har hittat nått att döda luke me...

lucky luke vs spiderman
likadant om man säger något när man åker i ett flygplan snabbare än ljudet, då hör mans ej själv prata innan man sagt något:)

jo man borde ju höra sej själv innan, men man har ju då inte sagt det å de är lustigt, för tänk om du tänker det du tänker om en minut, då kan du ju tänka framåt i tiden på nått som ingen har upplevt

lucky luke vs spiderman
Titti540 sa:
likadant om man säger något när man åker i ett flygplan snabbare än ljudet, då hör mans ej själv prata innan man sagt något:)

jo man borde ju höra sej själv innan, men man har ju då inte sagt det å de är lustigt, för tänk om du tänker det du tänker om en minut, då kan du ju tänka framåt i tiden på nått som ingen har upplevt
men tänk o man ändrar sej och inte tänker säga det då? då hör man något som aldrig blir sagt, elelr?:)

lucky luke vs spiderman
Titti540 sa:
Titti540 sa:

men tänk o man ändrar sej och inte tänker säga det då? då hör man något som aldrig blir sagt, elelr?:)
A;om man åker fortare en ljuset i samman riktning åker man framåt i tiden
B; om man åker fortare en ljuset fast i motsats riktning åker man bakåt i tiden

lucky luke vs spiderman
Titti540 sa:
Titti540 sa:

nä för då händer det aldrig

lucky luke vs spiderman
och titti540 allt de du säger är ju igentligen det jag sagt, beror det på din inkompetens lr är jag fel ute?

lucky luke vs spiderman
mycke bra svar! mina polare fortsätter som vissa här att käfta för att lucky inte är en superhjälte och spiderman är det fast jag ser ingen skillnad! spiderman svingar ju runt sig själv i hans "by" (new york) medans lucky härjar runt i sin by. min åsikt är att spiderman är fag och luke är en riktig hårding! och skjuter man som han snabbare en ljuset så är man redan död inan någon har sett något! lucky luke kan alltså i princip färdas i tiden! vilken annan superhjälte kan de? jag kan då inte se att luke skulle kunna förlora mot någon annan superhjälte förutom lika kanske mot stålmannen för han kan väll också färdas jävligt fort? men luke har ju sina hårding djur också som ratata och jolly jumper

lucky luke vs spiderman
spiderman har ju sitt spindelsinne som gör att det går extra sakta så då borde han se kulorna och kunna hoppa undan eller hur?

lucky luke vs spiderman
nää men spiderman är alltid spiderman

föresten är lucky luke bara Fejk han är inte skicklig han har bara tur det hör man ju i namnet!

lucky luke vs spiderman
Spiderman = SKIT!

Lucky luka = Feting cool;)

Skjuter snabbare än sin egna skugga ffs!

lucky luke vs spiderman
men tänk såhär då..

finns lucky luke på riktigt? NEJ har alldrig sett han på film ens.. inte otecknad film

spiderman däremot finns ju.. hur ska dom annars kunna gjort dom otecknade filmerna på han?

alltså vinner spoderman

lucky luke vs spiderman
jeppenator sa:
men tänk såhär då..

finns lucky luke på riktigt? NEJ har alldrig sett han på film ens.. inte otecknad film

spiderman däremot finns ju.. hur ska dom annars kunna gjort dom otecknade filmerna på han?

alltså vinner spoderman
men åååh ! fattaru 0 ?

den otecknade killen av lucky luke är CLINT EASTWOOD,

och Clintan tar ju alla andra killar så jälva hårt..

lucky luke vs spiderman
det beror på om dom är i en stad lr i öknen..i öknen är d ju öppet fält å då kicka lucky spindelns rumpa...men i en stad så blir d tufft..då vinner nog spindeln

lucky luke vs spiderman
jeppenator sa:
men alla vet ju att Batman vinner. eller?
PFF!! batman är en amerikansk brat med massa pengar o elektronik. han har inga superkrafter, bara ett superfett bankkonto o ett stort begär av hämnd. han är en riktig bluff.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp