Lunar är hackat :P haha

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
raasmus sa:
HAhaha , undravem de va som satte dom på plats? hmm...
en 16 åring som blev hittad efter 20 min.. Riktig hacker..Eller så var det johan som var riktigt skillad så han fick det att se ut som nån stackars liten pojk =)

Edit: Allvarligt , lunar kan ju inte vara så säkert om dom blev hackade av en så liten snubbe.

Senast redigerad av en moderator:
Allvarligt så tror jag dom flesta har en lunar, även om dom inte är inne på dom så ofta. Till och med jag har en lunar, men det är bara för att jag blir så varm inombords när jag loggar in för att det står "Välkommen in i värmen". Freeride borde också ha nåt sånt, fast med "Välkommen in i kylan"

haha gryyymt roligt.. skön parodi på lunar om inte annat!! gör så johan det hade vart underbart

Nej nu blir jag arg! Jag märkte att muppfan har tagit bort min lunar! Vart är mitt järnrör när jag behöver det?

Deespin sa:
raasmus sa:
HAhaha , undravem de va som satte dom på plats? hmm...
en 16 åring som blev hittad efter 20 min.. Riktig hacker..Eller så var det johan som var riktigt skillad så han fick det att se ut som nån stackars liten pojk =)

Edit: Allvarligt , lunar kan ju inte vara så säkert om dom blev hackade av en så liten snubbe.
Johan skulle inte riskera att bli åtalad för något sådant om han hade skillsen:D
Fast det kanske han har. Var coolt när dom hittade bugg i Åhlens presentkortsystem :D
Hamsterpaj är nere just nu?

Senast ändrad:
haha :P otur desspin, du kan få min ___________________R lösenordet är påven (fixade de när den där påven dog :D hahaha)

CrashX sa:
Jepp, blev överbelastad när alla länkades dit. Men sen kom den upp igen. Men sen åkte den ner en gång till, och nu har den varit nere rätt länge

Deespin sa:
CrashX sa:
Jepp, blev överbelastad när alla länkades dit. Men sen kom den upp igen. Men sen åkte den ner en gång till, och nu har den varit nere rätt länge
Förvånar mig inte då dom har haft stora serverproblem innan, nära usercounten bara stigit över 6000 pers och nu när alla på hela lunar klickar sig dit.
Nu kommer HP få massa nya lunar medlemar :( HP har haft turen att delvis vara rensat från småungar & idioter.

CrashX sa:
Var coolt när dom hittade bugg i Åhlens presentkortsystem :D
ja, och när nya xbox360 kom ut och påstods vara omöjligt att hacka, sen en vecka senare så hade nån hackat den =)

bara freeride som is the shit... skönt att största konkurenten är hackad! :)

lunarrajd here we come

men attans! förstår ni riktiga skidåkare vad detta innebär?

nu när ett antal vilsna själar inte längre vågar befinna sig på denna "underbara communety" också känd som lunarstorm så kommer dom ju försöka söka sig nån annan stans, möjligtivs freeride som erbjuder ett stort utbud av chatt och forum funktioner precis som lunarstorm. attsingen också säger jag då freeride snart antagligen ökar med sisådär en 20-30 000 fjortisar.

nejdå jepope va inte så negativ, jag har hackat mig in här så det inte ghår att få nå fler medlemmar.. bara sånna som sätter nån dubbel på matta ! de löser sig :D

jeppenator sa:

nu när ett antal vilsna själar inte längre vågar befinna sig på denna "underbara communety" också känd som lunarstorm så kommer dom ju försöka söka sig nån annan stans, möjligtivs freeride som erbjuder ett stort utbud av chatt och forum funktioner precis som lunarstorm. attsingen också säger jag då freeride snart antagligen ökar med sisådär en 20-30 000 fjortisar.
Därför bör vi dra slutsatsen att det var en ond person som hackade lunarstorm eftersom det kan drabba freeride i den aspekten att vi får ett nytt gäng med idioter & fjortisar. ^^

Senast ändrad:
CrashX sa:
jeppenator sa:

Därför bör vi dra slutsatsen att det var en ond person som hackade lunarstorm eftersom det kan drappa freeride i den aspekten att vi får ett nytt gäng med idioter & fjortisar. ^^
Så väl talat mr.CrashX
Alltså måste denne hacker vara en väldigt elak skidhatande brat från www.jiggy.se som gör allt för att föra ner freeride till Lunarstorm status.. den slutsaten kan vi ju dra redan nu med tanke på deras förra attack på sidan.

fyfan för stureplans bratsen.. sluta hata oss!

nej men se på fan.. www.jiggy.se är stängt.. dom kanske hackade sig själva på köpet?
nu blev jag väldigt förvirrad såhär på natten.. vad handlar dethär hela om.. tror att jiggyarna inte längre vågar befinna sig på internet efter att alla freerideare uptäckt deras ondskefulla planer..

jeppenator sa:
CrashX sa:
jeppenator sa:

Därför bör vi dra slutsatsen att det var en ond person som hackade lunarstorm eftersom det kan drappa freeride i den aspekten att vi får ett nytt gäng med idioter & fjortisar. ^^
Så väl talat mr.CrashX
Alltså måste denne hacker vara en väldigt elak skidhatande brat från www.jiggy.se som gör allt för att föra ner freeride till Lunarstorm status.. den slutsaten kan vi ju dra redan nu med tanke på deras förra attack på sidan.

Hmm, varför är freeride så oskyldiga? Kanske var det nån härifrån som hackade jiggy så att dom köpte hamsterpaj så att dom hackade lunar så att alla fjortisar kommer hit. Det kanske är vårat eget fel?

jeppenator sa:
nej men se på fan.. www.jiggy.se är stängt.. dom kanske hackade sig själva på köpet?
nu blev jag väldigt förvirrad såhär på natten.. vad handlar dethär hela om.. tror att jiggyarna inte längre vågar befinna sig på internet efter att alla freerideare uptäckt deras ondskefulla planer..
Har varit stängt i några månader

HAHA YES, jag fick precis reda på att han som hackade är från luleå!! Fan vad glad jag blir att det finns folk här som gör nåt rätt =)

Deespin sa:
jeppenator sa:
CrashX sa:
Så väl talat mr.CrashX

Hmm, varför är freeride så oskyldiga? Kanske var det nån härifrån som hackade jiggy så att dom köpte hamsterpaj så att dom hackade lunar så att alla fjortisar kommer hit. Det kanske är vårat eget fel?
Fan Deespin det låter som en mycket mer trolig teori.. skulle vara bra om nån tog tag i detta och startade en utredning.. ska jag kontakta aftonbladet?

raasmus sa:
jeppenator sa:
haha gryyymt roligt.. skön parodi på lunar om inte annat!! gör så johan det hade vart underbart
ja as bra ide, då kan man ju fixa så man får sammla status å en dagbok?
Blogg heter de faktiskt numera på lunarstorm!

å så tycker jag vi döper om fotoalbumet till Galleri.. fatta vad sjukt mycket folk de skulle locka då.. när vi ändå håller på fixar vi ett klotterplank också

Ja och en lajv funktion, och en massa fjortisar!

http://i16.tinypic.com/54lmsqs.jpg Jag visste att det var nåt lurt med jesper!

edit: hehe märkte att aftonbladet råkat skriva att jeppenator hackat freeride på ett ställe

Senast redigerad av en moderator:
Deespin sa:
http://i16.tinypic.com/54lmsqs.jpg Jag visste att det var nåt lurt med jesper!
hahahahhaahhafy fan va nice :P jeppe du blir fan bara mer å mer känd :P haha :D

ja tycker man borde kunna sminka sin profil oxå eller de kan ju heta krypin

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp