Lunar är hackat :P haha

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
fbhahawb1.jpg

http://img263.imageshack.us/img263/2920/fbhahawb1.jpg

haha "Hmm nån trevlig kille ringde mig nyss ^^" Skrivet av dezek (han som hackade lunar)

nån nisse skrev ju att han skulle ringa honom å hota han. antagligen va de han som ringde också

jeppenator sa:
raasmus sa:
jeppenator sa:
haha gryyymt roligt.. skön parodi på lunar om inte annat!! gör så johan det hade vart underbart
ja as bra ide, då kan man ju fixa så man får sammla status å en dagbok?
Blogg heter de faktiskt numera på lunarstorm!

å så tycker jag vi döper om fotoalbumet till Galleri.. fatta vad sjukt mycket folk de skulle locka då.. när vi ändå håller på fixar vi ett klotterplank också
sminka profilen åxå! fatta coolt, sen musik på allas profiler...sen tycker jag vi ska kunna ha lite kärleks symboler som man kan skicka när man skriver gästbok
sen döper vi om sidan till frirajd och byter ut loggan mot en ponny med glitter som faller ner

sajten ska åxå va lila å svart tycker jag, hällst med massa flash bilder överallt

Senast ändrad:
deespin din nerd ^^ jävlar vilken skön prick som gjorde de iaf :) nån mer än jag som uppmärksammade de upprörda lunarfreaksens inlägg i killens gästbok? "Skulle man kunna få tillbaka mina 20-30 tappade status poäng?" "Ge tillbaka min press!" osv ^^ fy fan, man får ju skratta ordentligt åt det här.

jeppe, antagligen så har han som hackat det lagt in det där för att skylla allt på någon annan. :D känns som det iaf tycker jag, för så dum är man ju inte så att man anger sig själv. är ju trots allt ett hyffsat brott vi snackar om ;p

theseb sa:
deespin din nerd ^^ jävlar vilken skön prick som gjorde de iaf :) nån mer än jag som uppmärksammade de upprörda lunarfreaksens inlägg i killens gästbok? "Skulle man kunna få tillbaka mina 20-30 tappade status poäng?" "Ge tillbaka min press!" osv ^^ fy fan, man får ju skratta ordentligt åt det här.
haha jag satt också och skrattade åt det =)

artisty sa:
jeppenator sa:
raasmus sa:
ja as bra ide, då kan man ju fixa så man får sammla status å en dagbok?

å så tycker jag vi döper om fotoalbumet till Galleri.. fatta vad sjukt mycket folk de skulle locka då.. när vi ändå håller på fixar vi ett klotterplank också
sminka profilen åxå! fatta coolt, sen musik på allas profiler...sen tycker jag vi ska kunna ha lite kärleks symboler som man kan skicka när man skriver gästbok
sen döper vi om sidan till frirajd och byter ut loggan mot en ponny med glitter som faller ner

sajten ska åxå va lila å svart tycker jag, hällst med massa flash bilder överallt
nej man ska kunna designa sin egen profil eller välja teman som, krälek, hästar, mode, shopping osv. Och dom snyggaste posébilderna blir utvalda :) och så måste vi byta ut jib fourmet mot tjejsnack och trictipsen ska bli sminktipsen osv, heslt så ska Deespin göra den Officiella *fNiZz* tråden!

Edit: Jeppenator kan få göra Den Officiella *kÖp Ut åT mIG trÅdEN*

Senast ändrad:
hahahaha underbart!

tycker vi tar ett rejält snack med johan om dethär.. han kan ju inte säga emot..

tänk er att han döper om sidan till Lunarrajd.
ojojoj så kosing han skulle göra på detta..

freeride har ju så många gånger förut blivit jämförd med lunarstorm, inte minst när roger_wallenberg drog igång den lilla fr revlolutionen då alla gamlingar blev galna på oss kids.. varför inte bara göra om freeride till lunarride? alla skulle tjäna på detta

Sant, tror inte johan skulle tacka nej till några extra pluringar. Pro och lajv är ett måste, annars blir det ingen freestorm eller lunarrajd känsla

Deespin sa:
Sant, tror inte johan skulle tacka nej till några extra pluringar. Pro och lajv är ett måste, annars blir det ingen freestorm eller lunarrajd känsla
aa man måste betala via sms för att få massa specialfunktioner och kunna läsa jeppenators hemliga meddelanden till Titti!
Edit: och få deespins heta redigeringstips, "hur man tar bort finnarna i photoshop"!

Senast ändrad:
Coke sa:
Deespin sa:
aa man måste betala via sms för att få massa specialfunktioner och kunna läsa jeppenators hemliga meddelanden till Titti!
Vill ingen läsa mina meddelanden till jeppe? :(

wörd på den... kom å tänka på en grejj.. moderatorerna kommer nog låsa denna lilla tråd i gryningen :(

Deespin sa:
Coke sa:
Deespin sa:
men du fick en egen specialfunktion :D

Deespin sa:
Coke sa:
Deespin sa:
bara jag vill läsa dom.. å jag tycker så mycket om dina mysiga hemliga meddelanden Erik.. dom gör mig alldeles varm innombords. jag blir så lycklig.. känner mig som en liten blomma på en sommar äng

jeppenator sa:
känner mig som en liten blomma på en sommar äng
Inte en vinteräng då? Det här är ju trots allt freeride (dock inte länge till)

Till ot tråden nu

Senast redigerad av en moderator:
de är lugnt alla fjårtisar vistas på www.playahead.se , de ifrån lunar kommer nog följa med flocken dit !!!!!

Rätt Smart av Johan på Hamsterpaj o laya små kids till o göra hack jobbet :D ! Jeppenator, Hur mycket ska du ha för ett jobb då du sätter Freeride som länk istället ?

Hoppas inte en massa fjortisar kommer... för jag vill inte se en massa bilder på deras näsor och skor så fort man går in i deras fotoalbum!

Coke sa:
artisty sa:
jeppenator sa:

nej man ska kunna designa sin egen profil eller välja teman som, krälek, hästar, mode, shopping osv. Och dom snyggaste posébilderna blir utvalda :) och så måste vi byta ut jib fourmet mot tjejsnack och trictipsen ska bli sminktipsen osv, heslt så ska Deespin göra den Officiella *fNiZz* tråden!

Edit: Jeppenator kan få göra Den Officiella *kÖp Ut åT mIG trÅdEN*
å de ska kosta 20 kr att byta namn!

whaaaaaaaaaaat katastrof

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp