Luzern!

kqrda

Ny medlem
Luzern!
Efter ca en manad i Luzern är det nog dags att allvarligt ta kontakt med lite folk.

Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa.

Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i Luzern-omradet. Detta är givetvis oändligt mycket större än staden Luzern...

Jahapp, dags o vänta da.

JO! Snowboard o cykling är ju trevligt, även lite klättring o annat skoj.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp