Luzern!
Efter ca en manad i Luzern är det nog dags att allvarligt ta kontakt med lite folk.
Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa.
Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i Luzern-omradet. Detta är givetvis oändligt mycket större än staden Luzern...
Jahapp, dags o vänta da.
JO! Snowboard o cykling är ju trevligt, även lite klättring o annat skoj.
Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa.
Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i Luzern-omradet. Detta är givetvis oändligt mycket större än staden Luzern...
Jahapp, dags o vänta da.
JO! Snowboard o cykling är ju trevligt, även lite klättring o annat skoj.