Mad trix eller pow air pro??

jag säger rossignol pow air pro. den är ruggigt bra att jibba med. lätta och sköna. bra i puder också skulle jag säga. mad_trix är skitdåliga. klumpiga, tunga och skitfula.

Go for the Pow airs !!

håller helt med Brandelind.NET. Jag har aldrig testat madtrix men har känt på dom och hört av polare att skidorna ska vara jävligt tunga... pga skum bindning som man kan ställa om.
kör pow air pro o säger att dom rockar så jävla fett.. fina i freeride (något lätta kanske) men kung att jibba med.

jag provade till och med mad_trix UTAN den där cp-bindningen. de var skittunga ändå... sen har dem världens fulaste spetsar... fyrkantiga:)

skitsnack! mad_trixen är inte tung.. man kan ha den utan mad_flex bindningen.. och herr Brandelin säger att den var tung även utan tyrolias bindning, isåfall var den bindningen du provade också jävligt tung ser du..

jag tyckte att mad-trix hade dåliga åkegenskaper, inge bra varken pist eller offpist... men det är klart att en del tycker annat, men i allmänhet så tycker jag själv och många tillfrågade att pow air har mycket mer åkglädje!

Tillbaka
Topp