Madrid Longboard Dream 41 Pimped

Tjena, har kollat lite på pintail longboards ett tag nu. Och så hitta jag Madrid Dream 41 jag tyckte den verka bra.

Information:

Längd: 41"=104cm
Bredd: 9.5"=24cm
Shape: Konkav med camber, cut-out shape
Wheelbase: 30"=76cm
Konstruktion: 9 lagers björk kombinerat med lönn
Truckar: Gullwing Charger 10"
Hjul: Cadillac Cruisers Wide 70mm/80a Cyan
Kullager: Cadillac Abec 5
Längd: 41"=104cm
Bredd: 9.5"=24cm
Shape: Konkav med camber, cut-out shape
Wheelbase: 30"=76cm
Konstruktion: 9 lagers björk kombinerat med lönn
Truckar: Gullwing Charger 10"
Hjul: Cadillac Cruisers Wide 70mm/80a Cyan
Kullager: Cadillac Abec 5
Länk&Köpställe:https://www.boardstore.se/item;jsessionid=02D23DF75A8E0BDD556DC46C098D4CC3?brand=179&id=43762

Jag är 145 cm och väger 45-47 kilo.
Tror ni denna brädan är ett bra köp för en nybörjare som vill använda den till transportmedel osv?

Funkar nog fint för att ta sig fram med;)
Och om du sedan vill ha bättre bräda så har du ju i alla fall inte lagt extremt stor summa på den^^

Senast ändrad:
IsaaKeN sa:
j0ss4n sa:
Och om du sedan vill ha bättre bräda så har du ju i alla fall inte lagt extremt stor summa på den^^
Vilken bräda skulle du rekommendera för en nybörjare som bara vill köra omkring lite?
Det bror ju helt på hur mycket man har tänkt att åka i framtiden och hur mycket pengar man vill lägga på det0.o

Om du vill åka mycket och vill lägga mycket pengar på det skulle jag rekommendera en loaded bräda, då blir du inte besviken...
Men om du inte vill lägga så mycket pengar på det och bara vill ha det som transportmedel så tror jag att den du tittat ut funkar fint.

j0ss4n sa:
IsaaKeN sa:
j0ss4n sa:
Vilken bräda skulle du rekommendera för en nybörjare som bara vill köra omkring lite?
Det bror ju helt på hur mycket man har tänkt att åka i framtiden och hur mycket pengar man vill lägga på det0.o

Om du vill åka mycket och vill lägga mycket pengar på det skulle jag rekommendera en loaded bräda, då blir du inte besviken...
Men om du inte vill lägga så mycket pengar på det och bara vill ha det som transportmedel så tror jag att den du tittat ut funkar fint.
Okey, hur mycket kostar en rimlig loadedbräda tex då?

IsaaKeN sa:
j0ss4n sa:
IsaaKeN sa:

Lite över 3000. 0.o

j0ss4n sa:
IsaaKeN sa:
j0ss4n sa:

Lite över 3000. 0.o
Okey, men då blir det inte en sån iallafall ^^ Blir nog den jag visa i tråden. Men det är lite cepe för att den hittar inte produkten när man söker i själva boardstore.se bara när man söker på google och sen trycker på länken så kommer man till produkten.

IsaaKeN sa:
j0ss4n sa:
IsaaKeN sa:
Lite över 3000. 0.o
Okey, men då blir det inte en sån iallafall ^^ Blir nog den jag visa i tråden. Men det är lite cepe för att den hittar inte produkten när man söker i själva boardstore.se bara när man söker på google och sen trycker på länken så kommer man till produkten.
Ojoj, hoppas du lyckas lösa de hela och får din bräda!;) Hör av dig sen så man får höra hur det blev till slut:P^^

grymt irreterande att alla endast rekommenderar det dyraste märket på marknaden (Loaded) även till nybörjare som bara "vill ha en bräda som transportmedel" o.s.v. vem fan lägger 3000:- på en bräda om man inte är stenseriös utan bara vill ha en bräda att ta sig fram med och ha lite kul på? sjukt..

Tillbaka
Topp