Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är mot adhd´n...The_teo sa:Äsch då, han medicinerar bara
Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.magnusericsson sa:det är en tuffing som röker weed framför kameran. tycker dock att bradshaw har bättre och cleanare stil än gooner. gonner dödar visst. men nja.
Så du menar att Bradshaw har kassare attityd än Gooner?ekebom sa:Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.magnusericsson sa:det är en tuffing som röker weed framför kameran. tycker dock att bradshaw har bättre och cleanare stil än gooner. gonner dödar visst. men nja.
Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.Stenman sa:Så du menar att Bradshaw har kassare attityd än Gooner?ekebom sa:Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.magnusericsson sa:det är en tuffing som röker weed framför kameran. tycker dock att bradshaw har bättre och cleanare stil än gooner. gonner dödar visst. men nja.
Du och gooner är rätt tighta va brushan? kännt varandra länge och så?ekebom sa:Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.Stenman sa:Så du menar att Bradshaw har kassare attityd än Gooner?ekebom sa:Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.
Känner till ett flertal personer som träffat på dem båda i Brighton, och de säger samma sak.jonathan_chips sa:Du och gooner är rätt tighta va brushan? kännt varandra länge och så?ekebom sa:Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.Stenman sa:Så du menar att Bradshaw har kassare attityd än Gooner?
Nä men dåså, trodde du satt här på freeride och snacka skit där ett tag, men fel hade ju jag, helt klart. En brusha är väl alltid en brusha varesig den är av kvinnlig eller manlig ras?ekebom sa:Känner till ett flertal personer som träffat på dem båda i Brighton, och de säger samma sak.jonathan_chips sa:Du och gooner är rätt tighta va brushan? kännt varandra länge och så?ekebom sa:Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.
Förresten, brushan? Trodde att jag var en tjej!
bara för att du är en kvinna så får du rätt.ekebom sa:Känner till ett flertal personer som träffat på dem båda i Brighton, och de säger samma sak.jonathan_chips sa:Du och gooner är rätt tighta va brushan? kännt varandra länge och så?ekebom sa:Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.
Förresten, brushan? Trodde att jag var en tjej!
Ja asså Maggon är så galet ödmjuk och känns så skönt att ha han där när man är lite nere...ekebom sa:Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.Stenman sa:Så du menar att Bradshaw har kassare attityd än Gooner?ekebom sa:Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.