Magoon in Rutland

ekebom

Ny medlem
Magoon in Rutland
Lägger nu upp den här gamla videon från när Gooner var i Ruthland. Ni som säger att han inte kan annat än rails kanske ska titta en gång på den innan ni snackar en massa skit.. Bemästrar hoppen grymt som fan nu! Enjoy!

Senast ändrad:
Magoon in Rutland
det är en tuffing som röker weed framför kameran. tycker dock att bradshaw har bättre och cleanare stil än gooner. gonner dödar visst. men nja.

Magoon in Rutland
magnusericsson sa:
det är en tuffing som röker weed framför kameran. tycker dock att bradshaw har bättre och cleanare stil än gooner. gonner dödar visst. men nja.
Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.

Magoon in Rutland
Stenman sa:
ekebom sa:
magnusericsson sa:
Bradshaw kör sjukt cleant han också, precis som de allra flesta t9-åkare.. Men hans attityd drar ned allt tyvärr.
Så du menar att Bradshaw har kassare attityd än Gooner?
Ja, Magoon är väldigt ödmjuk vilket Bradshaw inte är.

Magoon in Rutland
Magoon in Rutland
Senast ändrad:
Magoon in Rutland
ekebom sa:
jonathan_chips sa:
ekebom sa:
Du och gooner är rätt tighta va brushan? kännt varandra länge och så?
Känner till ett flertal personer som träffat på dem båda i Brighton, och de säger samma sak.
Förresten, brushan? Trodde att jag var en tjej!
Nä men dåså, trodde du satt här på freeride och snacka skit där ett tag, men fel hade ju jag, helt klart. En brusha är väl alltid en brusha varesig den är av kvinnlig eller manlig ras?

Magoon in Rutland
ekebom sa:
jonathan_chips sa:
ekebom sa:
Du och gooner är rätt tighta va brushan? kännt varandra länge och så?
Känner till ett flertal personer som träffat på dem båda i Brighton, och de säger samma sak.
Förresten, brushan? Trodde att jag var en tjej!
bara för att du är en kvinna så får du rätt.
kvinnor har alltid rätt.
men det jag menar är att bradshaw har en skönare och cleanare åkstil, han chillar lite mer i min mening medans gooner köttar sönder.
visst gooner verkar vara mer jordnära om man nu jämför med bradshaw, men jag tycker fortfarande att bägge snubbarna känns som killar jag skulle kunna hänga med.

Magoon in Rutland
Tillbaka
Topp