Make It Happen 09.

Make It Happen 09.
Erik_Lundmark sa:
Railson sa:
skulle vara sjukt grymt o få nått här uppe i norrland!
vi har ju möjligheternas trog ( trorja de heter) Och med en start rapm där gåre nog bygga en shysst setup, och som ett lite pluss Brukar det ligga en snöhög där oxå :)
aja, skulle iagf va kung o få nått upp i norrland! keep it up:D
WORD på det Jeppan:D
110% av movementFILMS och alla skidåkare i området ställer garanterat upp på att hjälpa till med allt och lite till!

skulle vara galet roligt alltså!

Senast ändrad:
Make It Happen 09.
433 sa:
SverigeTomten sa:
Gör en Make it Happen i Umeå!!
öö vem fan vill åka till umeå..
Säg det till de 30 000 studenter som väljer att plugga där. Ganska värt att hålla ett railjam i att av de största städerna som finns i norrland. Jag tror att det är nära 112.000 invånare där om jag inte har helt fel.

För mig så är Umeå ett självklart val pga att det är många ungdomar som också åker skis&boards. Men det är ju upp till Jeppe & Crew om de vill synas där eller ej.

Min röst ligger på Umeå.

Sthlm borde också få något railjam (H-by igen?).

Make It Happen 09.
Zamboni sa:
Ett i katrineholm skulle vara perfekt!! :D

det ligger så alla kan ta sig dit med tåg. Om det skulle vara i november så har bandyplan öppnat och då finns det hur mycket snö som helst! och det finns typ 300 meter därifrån en stor kulle som man skulle kunna sätta upp hur många rails som helst. sen har spökbacken rails som man kan låna :DD
¨

ett i katrineholm skulle va riktigt bra :)

Make It Happen 09.
Make It Happen 09.
wire sa:
Owkee sa:
wire sa:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=325816
Nätter på hotell och vandrarhem:
2006: 3 079 238
2005: 2 901 000

Det är faktiskt ganska många som vill till Göteborg :)
hihi vad har gbg o göra med umeå?
han undra ju vem som ville åka dit 433 bor och det är ju tydligen ganska många :)
ja vart du än bor, vem fan vill åka till umeå antog jag att han mena eftersom han skriver det som att han håller med anton. ;)

but i can be totally wrong =)

Make It Happen 09.
Det kommer nog bli i STHLM! problemet där är att det är så sjuukt mycket folk som vill åka, som i Hammarby förra året där det helt klart kom mera folk än förväntat.. därav denna sköna lerpöl vi hadde att leka i..

I år kommer vi försöka styra upp det bättre så vi slipper det och kan få åkningen at flyta på trots att vi är många. Ska fundera på bra platser att hosta ett jam, har ni förslag så fyll på!

några som kan tänka sig att hjälpa till lite? blir mycket för mig som bor i Orsa att försöka styra ihop allt där nere. Förra året gjorde Dogge och Hannes ett grymt jobb, vet inte hur taggade dom är i höst igen men hoppas det finns flera folk som vill hjälpa till liet så det blir av! :D

Make It Happen 09.
jeppenator sa:
Det kommer nog bli i STHLM! problemet där är att det är så sjuukt mycket folk som vill åka, som i Hammarby förra året där det helt klart kom mera folk än förväntat.. därav denna sköna lerpöl vi hadde att leka i..

I år kommer vi försöka styra upp det bättre så vi slipper det och kan få åkningen at flyta på trots att vi är många. Ska fundera på bra platser att hosta ett jam, har ni förslag så fyll på!

några som kan tänka sig att hjälpa till lite? blir mycket för mig som bor i Orsa att försöka styra ihop allt där nere. Förra året gjorde Dogge och Hannes ett grymt jobb, vet inte hur taggade dom är i höst igen men hoppas det finns flera folk som vill hjälpa till liet så det blir av! :D
Vi är ett gäng här i göteborg som mer än gärna hjälper till!

Make It Happen 09.
jeppenator sa:

I ösd vet du att jag hjälper!

Make It Happen 09.
sthlm måste ju vara självklart:P många är säkertpå att hjälpa till, men man måste se till att ha en bra plats, med gräs o bra underlag, h-by hade ju sand och jord som underlag under snön o det blev ju som det blev, men styr upp ett här! bara att någon hittar det perfekta stället! som du säger jeppe äre mkt folk i sthlm som vill åka så då kanske man borde tänka på att ha typ en extra feature? så alla sprids ut mer, det är en grej som skulle hjälpa.

Tillbaka
Topp