Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha nej, troligtvis det sämsta stället i norrbotten att ha, luleå skulle va prima!Frinkenstain sa:gjör här uppe gällivare!!!
Du vet att vi finns i örebro.jeppenator sa:Det kommer nog bli i STHLM! problemet där är att det är så sjuukt mycket folk som vill åka, som i Hammarby förra året där det helt klart kom mera folk än förväntat.. därav denna sköna lerpöl vi hadde att leka i..
I år kommer vi försöka styra upp det bättre så vi slipper det och kan få åkningen at flyta på trots att vi är många. Ska fundera på bra platser att hosta ett jam, har ni förslag så fyll på!
några som kan tänka sig att hjälpa till lite? blir mycket för mig som bor i Orsa att försöka styra ihop allt där nere. Förra året gjorde Dogge och Hannes ett grymt jobb, vet inte hur taggade dom är i höst igen men hoppas det finns flera folk som vill hjälpa till liet så det blir av! :D
Örebro är en grym stad! vi kör gärna där men ska först fixa klart med planeringen, dom flesta helgerna blev fulla nu när vi satt och kollade.. men ska försöka klämma in öerbro, Fille, Jacke och grabbarna styrde de så bra förr så förhoppningsvis borde det inte bli några konstigheter i år och vi kör där om tiden finns! =) återkommer snart med info!superunknown sa:Setupen verkar vettig tycker ja men lägg till Örebro på kartan också, Stor stad och mycket roligt folk som vill åka!
Me tooPizzaaugust sa:I ösd vet du att jag hjälper!jeppenator sa:Det kommer nog bli i STHLM! problemet där är att det är så sjuukt mycket folk som vill åka, som i Hammarby förra året där det helt klart kom mera folk än förväntat.. därav denna sköna lerpöl vi hadde att leka i..
I år kommer vi försöka styra upp det bättre så vi slipper det och kan få åkningen at flyta på trots att vi är många. Ska fundera på bra platser att hosta ett jam, har ni förslag så fyll på!
några som kan tänka sig att hjälpa till lite? blir mycket för mig som bor i Orsa att försöka styra ihop allt där nere. Förra året gjorde Dogge och Hannes ett grymt jobb, vet inte hur taggade dom är i höst igen men hoppas det finns flera folk som vill hjälpa till liet så det blir av! :D
superunknown sa:Setupen verkar vettig tycker ja men lägg till Örebro på kartan också, Stor stad och mycket roligt folk som vill åka!
Sant!SverigeTomten sa:Varför Skellefteå och inte Umeå? Umeå är ju mycket större.
hahaha jo det kan vara så, men så blir det iallafall! i oktober har inga liftar öppnat. 14 november var öppningshelgen i tandådalen förra året och det är bara 1 stopp efter det som inte är på "SNÖ i en skidbacke", nämligen östersund.combatspenat sa:Tråkigt att det blir så sent. då har redan liften öppnat och man pallar nog inte åka till något litet railjam tuvärr. jaja hoppas på att det blir tidigt i östersund/skellefteå så kanske man dyker upp.
Ja, men det ligger inte i centrala Umeå. Freestylegymnasiet ligger 20 km från centrum.felix sa:Har inte Umeå ett freestylegymnasie till och med?
lol, vadå inte centralt i umeå? det ligger knappt i umeå kommun utan i vännäs kommun... och det är 30 km.SverigeTomten sa:Ja, men det ligger inte i centrala Umeå. Freestylegymnasiet ligger 20 km från centrum.felix sa:Har inte Umeå ett freestylegymnasie till och med?
Var inte så konstigt att det \"bara\", som det låter som på dig, var 40 deltagare. Ni hade ju satt railjamet dagen efter SRS i Sundsvall!! Något annat att tänka på kanske skulle vara att ni skulle haft upp några posters i Umeå också för...jeppenator sa:tomten.. umeå är en stor stad! men det finns inte så många skidåkare där. Jag körde ett jam där förra året och då hade vi typ 40 deltagare. I år hoppas jag på många flera i Skellefteå eftersom att alla som var på umeåjamet kom därifrån typ.
.........
Kunde inte hålla med merLurifixx sa:en lång flat rail med sidekick vore sjukt soft! och en downflatdown box!![]()
Saning.brits sa:Var inte så konstigt att det \"bara\", som det låter som på dig, var 40 deltagare. Ni hade ju satt railjamet dagen efter SRS i Sundsvall!! Något annat att tänka på kanske skulle vara att ni skulle haft upp några posters i Umeå också för...jeppenator sa:tomten.. umeå är en stor stad! men det finns inte så många skidåkare där. Jag körde ett jam där förra året och då hade vi typ 40 deltagare. I år hoppas jag på många flera i Skellefteå eftersom att alla som var på umeåjamet kom därifrån typ.
.........
alla hänger inte på freeride...
Datum på tävlingarna borde väl börja poppa upp va...?
karlstad 10okthFredman sa:datum??