F
Feelix
Guest
Make it happen railjam tour Huddinge 29/9
Erik körde helt sjukt bra!
Han va ju lätt värd att vinna
Han va ju lätt värd att vinna
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hoppas verkligen att han drev!eevez sa:muuahahahah det är kanske jag de. thiähäihRobint sa:flickan i rött linne var sjukt het!
Näe det gjorde jag inte, får hoppas att min flickvän inte ser det här, hihimillionaire-OG sa:hoppas verkligen att han drev!eevez sa:muuahahahah det är kanske jag de. thiähäihRobint sa:flickan i rött linne var sjukt het!
sant,, ja skulle inte ha bangat iallafallRobint sa:flickan i rött linne var sjukt het!
jag skulle, muahahahaphilter sa:sant,, ja skulle inte ha bangat iallafallRobint sa:flickan i rött linne var sjukt het!
diskutionen har varit uppe förut, men en tjej kan fan inte punga ett rail, dom lipslidar typ.Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
HAHAHA!marer sa:diskutionen har varit uppe förut, men en tjej kan fan inte punga ett rail, dom lipslidar typ.
HAHAAH.. tack marer för ett gott skrattmarer sa:diskutionen har varit uppe förut, men en tjej kan fan inte punga ett rail, dom lipslidar typ.Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
hur kan de komma sig att du har så bra koll då?Huggybear sa:de åkande tjejerna i huddinge var:
carro - hängselflickan som körde massa baklänges
evve - bajztjejen som åkte i rött linne
dannielle - vinnaren som var jättefull dagen innan............................
sofia - blondie med randig mössa
o en brädtjej vid namn cissi. så nu vet ni vilka dom är. NÖJDA?!
o om de var fler som jag missade så förlååååååååååååååååt
Och gör dom detta får dom fläskläppmarer sa:diskutionen har varit uppe förut, men en tjej kan fan inte punga ett rail, dom lipslidar typ.Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
för att jag känner dom där 4 stycken jag så vackert definerade. sen så hörde jag under prisutdelningen att brädtjejen hette cissiphilter sa:hur kan de komma sig att du har så bra koll då?Huggybear sa:de åkande tjejerna i huddinge var:
carro - hängselflickan som körde massa baklänges
evve - bajztjejen som åkte i rött linne
dannielle - vinnaren som var jättefull dagen innan............................
sofia - blondie med randig mössa
o en brädtjej vid namn cissi. så nu vet ni vilka dom är. NÖJDA?!
o om de var fler som jag missade så förlååååååååååååååååt![]()
lägg av danni. sluta ljug!Dayelle sa:haha hannes .. tycker inte du ska säga så mykt... har nått "svagt" minne av att du hade det lite tungt på lördagen.. ont i huvudet kasnke?
(själv skulle ja kalla de bakis)
-häftigttorbjorn_ohlin sa:jag är fan full nu ! hasgd ughaoufhausligufl hgushadlugh ööh
hahahahahahahahaha!marer sa:diskutionen har varit uppe förut, men en tjej kan fan inte punga ett rail, dom lipslidar typ.Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
Sure du får som du vill... haha men skit samma hon va snyggast i vilket fall^^millionaire-OG sa:hahahahahahahahaha!marer sa:diskutionen har varit uppe förut, men en tjej kan fan inte punga ett rail, dom lipslidar typ.Victor-A sa:neej ni har inget brud öga :P hon i vita byxor som punga u-boxen va hetast i hela huddinge :P lätt![]()
nope det går inte, tyvär.titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
om man endå e tjej o jibbar måste man ju fan va snygg åsså !titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
spelar det någon roll om man tyckte att hon va snygg tror du hon tar illa upp?titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt
Det är därför du aldrig är på railjams va?titti540hiahia sa:orka prata om vem som va snyggast på ett jvla railjam då. kan inte en tjej åka till ett ställe å åka skider för att ha kul utan att bli komenterad för sitt utseende. de är ju fan sjukt