Mammoth 07

frejda

Ny medlem
Mammoth 07
Funderar på att dra till Mammoth kommande vinter. Har hört att det är bäst att vara tidigt ute med att söka boende, då kan man få bättre priser...tänkte höra om någon har nå tips på sidor eller liknande (3 månader ska vi vara där)? Har sökt runt lite men inte hittat ngt bra...Och ni som har varit där, hur är det där? mkt svenskar? hypat eller skön stämning?

Ciao!
/Frida
 
Mammoth 07
www.mammothmountain.com - högra spalten - länken "forums" - kategorin housing hittar du längst ned.

Är nån av er yngre än 21 när ni kommer dit så rekommenderar jag falskleg.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp