Månadsbudget.

Månadsbudget.
Tjofadderittan!

Jag kikade över ekonomin idag, drar ner till cham den 3e januari.
Efter några miunters intensiv räkning kom jag fram till att jag kommer att ha ca 4550kr per månad att spendera på mat och nöje, alltså 4550 kr över per månad när alla fasta utgifter är betalade.

Räcker detta tror ni? Hur mycket brukar ni bränna per månad när ni säsongar?

Jag kan dock skita i att köpa en kamera, om jag gör det så kommer jag att 6175kr att rör mig med per månad.

Nå, kommer jag att överleva min 4a månaders vistelse i cham?
 
Månadsbudget.
här hemma i sverige lever jag på cirkus 4500 efter räkningar å det räcker fint till mat å öl å doningar... men jag har ingen aning om prisläget där nere och ifall man gör åt pengar på mycket annat =)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp