Manchester byxor

• Trådstartare Trådstartare Pe
  • Start datum Start datum

Pe

Ny medlem
Manchester byxor
Hejsan.
Är ute efter ett par skid/snowboard byxor i manchester liknande tyg. Vet att jag sett det någonstans, kommer dock inte ihåg vart :(
undrar därför vad det finns för olika märken och gärna modellnamn sen om någon vet vart det säljs någonstans, gärna i stockholm eller webshops.
Tack på förhand!

Manchester byxor
Öhh quicksilver har ett par skit snygga här i göteborg vet ej där du bor men kolla på närmaste Q affär !

Manchester byxor
Cross har en modell "al a manchester", finns i både svart,vitt och den klassiska manchesterbruna. Tror Cross har en butik på gatuplan på NK.
Riktigt sköna och prisvärda.

Manchester byxor
underbart, då får jag glida förbi Nk nu i helgen då:)
Du har ingen prisuppfattning på dem?
Tack för alla tips!

Manchester byxor
På www.buysnow.com så finns det ett par vita Special Blend manchester byxor som är fett nice! kolla där, har beställt därifrån och det funkade hur bra som helst. Riktigt billigt beställde en Oakley dress därifrån och den kostade 2500 kronor :D

Manchester byxor
ollenyman, kan faktist inte hitta de byxorna ? Vad hter modellen? Vad kostade frakt och hur lång tid tog det innan leverans?

Manchester byxor
Har ett par quicksilver bruna manchester....de fetaste pantsen jag någonsin burit...hittade mina i österrike på rea fick dem för 90 euriosar 240 origin.

aldrig mer ngra andra modeller än manchester om jag så blir 90 år

Manchester byxor
haha dave-mf, låter som ett toppen inköp. Håller de värmen och allt sånt bra eller?
Då kanske det är ett par quicksilver man får leta upp här i stockholm:P

Manchester byxor
som sagt, quicksilver har ett par, provade dom igår, helt okej. Provade dom i intersport butik så borde finnas i vilken intersport butik som helst i sverige.

Manchester byxor
inte bra med manchester brallor och snö alltså, dina bralllor är vita efter ett antal krasher kan ja lova, de fastnar rätt bra, men de är ju vansinnigt snyggt ;O

Manchester byxor
Lill_Nicke sa:
ollenyman, kan faktist inte hitta de byxorna ? Vad hter modellen? Vad kostade frakt och hur lång tid tog det innan leverans?
http://www.buysnow.com/catalog/detail/Z9f5v

här är byxorna, frakten kostade 100 dollar och då beställde jag och några kompisar för 700 dollar, men om det bara är ett par byxor som ska beställas så blir det nog billigare! jag skickade ordern tisdag kväll och fick dom på måndag, gick helt sjukt fort! rekommenderar att beställa kläder därifrån

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp